30 Ağustos 2010 Pazartesi

Soyadı Kanununa Sevgilerimle

12 tane ömer üründül tadında yorum
Ben istiyorum ki sevgili okur, bu arada naber nasılsın ne zamandır görüşmedik   bi de şu geçmiş doğumgünümü de kutlayın aradan çıksın eheh, istiyorum ki soyadımı yetkili birilerine (misal kasa görevlisine, mağaza çalışanına, otobüs firması insanlarına) söylemem gerektiğinde, hemen daha ilk söyleyişte doğrusunu anlasınlar. Bunu istiyorum. Çok şey istemiyorum bence.

Yani Daça mı denmedi sevgili okur, Dağçe mi denmedi, Daçı mı olmadım şu genç yaşta, yoğusa Daçuk mu yazılmadı (true story). Ama yani, hadi bunları bir şekilde anlarım, sana anlamsız geliyordur soyadım, ne duyduysan onu yazmışsındır ortaokul ingilizce derslerindeki alıştırmalar gibi. Ama bak şimdi, güzel kardeşim, biliyorum sen de evine ekmek götürüceksin, pide götürüceksin hatta kafan kadar, onu da biliyorum, ama şimdi tutup da ben adımı soyadımı tane tane sana söylemişken, senin oraya Berkay KAÇAR yazman niye?! Kaçar nedir olm? Nasıl bir kulak var sende, nasıl bir göz var nizam var? Hiç soyadı Kaçar olabilecek birine benziyor muyum ben, sen bana baksana. Allaam ya. Resmen biletimizin üzerine Berkay Kaçar yazdılar iki gün önce. Behlül kaçar gibi oliyür hızlı söylenince.

Bu kısa yazıyla hem geçmiş doğumgünü tebrik yorumlarını kabul ediyorum (biliyorum hiçbiriniz yorum falan yazmıycaksınız, pis herifler anca okuyun) hem de bu kısa anımı sizlerle paylaşıyorum. Evet.

Berkay kaçar.

-kacarderki.blogspot.com'u da alayım bir ara-

12 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. Loana says:

    geçmiş doğum günün kutlu olsun öncelikle :D geçen yıl bu zamanlar geçen hafta muhabbetleri vardı, hatırladım nostalji yaşadım şimdi diyeceğime gelebilirim.

    azizim o soyadı mağdurluğu korkunç bir şey, ben de hep yaşıyorum, anlamsız ötesi bir soyadım var. daçe'yi kaçar anlayan zihniyet benim adımı soyadımı da yavru diye anlamıştı bir kere, soyadım 6 harfli olduğu gibi y,v ve r harfi içermiyor.. Resmen deli bi anlayış hakim etrafta. He bir de merak ettim Daçenin anlamı var mı? Bulunabildi mi? :D Ben kendiminkini bulamadım da :D

    oha çok uzun bi yorum oldu kaçayım ben.

  2. pınar says:

    öncelikle, yazı çok başarılı :)

    bunları hepsi yaşanılırken kasalarda, gişelerde ya da bilet kesilen herhangi bi yerde senin yanında olmak beraber yaşamak mı yoksa tüm yaşanmışlıgı tek bi yazıda film gibi izlemek mi daha eglenceli bilemedim şu an. ikisi de çokzel sanırım. kendimi senin varlığından ötürü şanslı sayıyorum.

    yeniden, iyi ki dogdun aşkım :)

    ve bir üst yoruma ithafen, 'daçe'nin türkçe bir anlamı yoktur, tdkda bulunmaz fakat çerkezcede 'hırslı' demektir.;)

  3. Daçe says:

    teşekkürler cancaazım, bu blog için yorumlarının, omuzdan tıklat'malarının ve her durumda desteklemenin yanında; bu gibi olayların hepsini birlikte yaşıyor olmak benim için çok önemli ve dediğin gibi 'çokzel' :)

    ve yeniden, teşekkürler aşkım :)

    =*


    @loana; doğumgünü kutlaması için teşekkür ediyorum, daçenin anlamı konusunda da cancaazım tam olarak doğru cevabı vermiş sana :)

  4. littleiv says:

    sevgililerin arasına girmeden 'doom gününü kutlar sağlıklı başarılı gün..öhm iyiki doğdun bro :)

    yazıya da yorum yapayım kısacık 'ahaohaoaahoa' :)

  5. Daçe says:

    ehueheuhe sağol bro :))

  6. ou-en-yuğ-aağr says:

    hecelemenin de kar etmiyor oluşu ve nihayetinde adamın alnına 5 cm mesafede tuttuğum kimliğimde de mi yanlış yazdığı düşüncesi..adam kimliğe baktı ve götürüp selyuğ yazdı abi..aslında heryere kendi klavyemle gitsem, ad soyad? dediklerinde sen şunu bi tak usb ye bahiim desem?..bence kıyak.(evet iyi ki doğdun nalet herif tamam be öff:))

  7. Daçe says:

    ahaha hem kimliğe bakıp hem yanlış yazmak zeka gerektiren, beceri gerektiren; hatta güven-özveri-tecr..öeh. neyse :D
    kutlama için de eyvallahjokül :)

  8. Adsız says:

    geçmiş dogum gunu die bişe warmıdır ki? dogudugun gun geceli 20sene olmuyomu zaten..??we ayrıca bu soyadı magdurlarından biri de benim tahmin edersin ki..gaziantep-adana yolunda telef olmuş bi insan olarak hatta we hatta "seç" firmasına ortak olma konumuna hızla erişirken , daha ordaki adamlar bile birkere olsun soyadımı duzgun yazmıs degillerdir daha.. ki herseferinde "diyarbakır,adana,çanakkale,edirne " die kodluyor olmama ragmen... yazık cok yazık..

    sewgilerimlee
    İREM "D"iyarbakır"A"dana"Ç"anakkale"E"dirne

  9. Daçe says:

    haklısın ya ben kodlamayı düşünemiyorum o an, çok geriliyorum çünkü bi anda, ama diyarbakır-adana... mantıklı :D

  10. z.. says:

    daçe doğum günün baya bi geçti sanırsam ama bu aralar biraz geriden geliyorum bi bi ay kadar:D o yüzden kabul edersin heralde geç kutlamamı:D nese iyiki doğmuşsun arkadaşım uzun bi ömürler olsun inş:) bide şu üstteki garip isimli insann selyuğdan tanıdık birilerine denk geldiğini kestirdim ve mutlu oldum söleyim dedim işte:)

  11. Daçe says:

    ehehe evet tanımışsın. teşekkür ediyorum blogu takibe devam ;)

  12. z.. says:

    ;) ewet dewam tabiki kaçar mı:))

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)