7 Ağustos 2010 Cumartesi

Açlıkta Gelen Yazı

3 tane ömer üründül tadında yorum
istanblue votka ve cappy ramazan şerbetinden yapılan kokteyle isim önerileri istiyorum. yakında deniycem de. şahsen benim aklımda "allah kabul etsin" gibi bir isim var ama bir kokteyl için biraz uzun.

● İnanılmaz açım ve daha kahvaltı etmeden yazıyorum, kıymetini bilica. Neaber?
● Düşünüyorum da ben eğer taksici olsam, arka koltuktan kafayı uzatıp "Ne kadar yazdı?" diyen müşteriye, "Sende ne kadar var?" derim. Böyle bi insanım.
● Bence bi insanın derisi, yeni alınan ve hevesi geçtikten sonra çıkarılan elektronik alet (telefon, laptop) jelatini gibi soyulmamalı.
● Kulaklarımda sorun var ama kafam genel olarak çok güzel. Gerçekten. Mesela Sertab'ın, ya da Sertap'ın, ama tahminimce Sertab'ın şarkısındaki "Ben yazdım kadere hüznü, perişanı" kısmını "Ben yazdım kadere hızlı bir çağrı" olarak anlayıp, bununla da yetinmeyip, ondan iki sonra gelen "Ama yoksa bahçemin eski şanı" isimli dizeyi "Ama yok sabah cebim eski çağrı" gibi anlamsız ama anlamlı gibi bişeyle değiştirebilen insanım. Melabaa.
En güzeli de ne biliyo musun? (neyin?) İlk maçta seni yenen bir hayin, evet hayin arkadaştan intikam almak için ikinci maçta aşırı kasılıp başparmağını yitirmek koşulu ile 6 tane gol birden atıyosun ya. O bi önceki maçta 1 farkla yendi diye çılgınlar atan hayin şimdi suspus, plesteyşın koltuğuna gömülü oturuyo ya. İşte en güzeli olmasa bile en güzellerinden biri budur diye düşünüyorum.
● Odamda bi minibar olsun isterdim. Yarısı buz küpleriyle dolu olucak. Diğer yarısı da votka, limonata, ramazan şerbeti gibi içeceklerle. Gerçi "votka" ile "ramazan şerbeti" aynı cümlede, hatta aynı minibarda pek olmadı ama; bence tatları çok uyar. Bi de minibarın minibarmeni olabilir, ya da minibarmaid'i. Bildiğin legodan minibar istiyormuşum ben.
Gençtim, çeviktim, paraya ihtiyacım vardı, #42: İtiraf ediyorum; lise 1'de mi ne, bi ara, geceleri uyumadan önce radyoda Sunay Akın dinlediğim oldu. Yalanyalacak değilim. Sunay Akın'ın o saçma betimleriyle, gereksiz vurgularıyla inception'dan inception'a koşardım. İşte yok efendim "Bisiklet şu zaman İstanbul'a geldi", vay işte "O çocuk kimdi biliyo musunuz? O çocuk, Mustafa Kemal'di" falan. Off. Anektod kusuyodum ulan resmen. Pis herif. Zaten Sunay diye isim mi olur.
● Sıcak ve sıkıcı yaz günlerinde kendimi filme veriyim dedim tamam mı. Korsan cd'cime gittim, artık ahbap olduğumuz, "dude" olduğumuz adamlara, dedim işte film alıcam falan. Yanımda da bi adam film beğeniyo, bilmediklerini de cd'cime soruyo. Bu arada "cd'cim" onun adı evet. Neyse. Dedi ki "Bu nası?" Ben de görmüyorum hangi filmi sorduğunu. Meğer Sihirbazın Çırağı'nı soruyomuş. Cd'cim bi başladı kötülemeye, allaaam, bi film bu kadar kötü rezalet olur dersin onu dinlesen. Ben dinledim ordan biliyorum. Resmen itin götüne sokup çıkarttı filmi. Hayır ben de yenice sinemada izlemişim cancaazla, beğenmişiz falan, hatta ben eve gelip twitter'dan "buna gidin" falan demişim. Hayır bişey de diyemedim, "Haayır lan çok güzel film o mal mal konuşma!!" falan denir mi. Zaar gibi kaldım öyle.
● Ha yine 10 milyon verip 3 tane film 1 tane de dizi almadım mı, aldım. Ne kadar adamsendeci de olsa, kesiyor o parayı cd'cim. Kösüyor hatta. Kösülmek. İlginç di mi. Ağzın doluyken "kesilmek" diyormuş gibi; ama bildiğin kösülmek diyorsun. Ağzın da dolu değil üstelik. Çokacayip olaylar dönüyor cennet türkçemizde.
"Ortaam" diye bi hitap şekli olmamalı bence.
● Köksal diye okur var mı bilmiyorum ama Kök-sal diye de isim olmamalı. Yani olucaksa da artık yoklukta olmalı, kıyamet halinde olmalı. Normal zamanda olmamalı. Mamalı.
● Bence Almanya'nın insanlığa kazandırdığı en büyük değer, ağzını doldura doldura söyleyebildiğin Schweinsteiger (şıvaynştayger) kelimesidir.
● Gideyim de iki yemek yiyim ya. Açlıktan zaar gibi ölücem birazdan. Saat olmuş 3.

Daçe.

3 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. pınar says:

    ahahaha. 'aya benzer yüreğim dogal olarak taa dipteyim' insanısın sen. şaşırmıyor ama gülüyorum.

  2. Eternal says:

    allah kabul etsin şakasına gülerken bak şöyle öldüm bi anlığına :

    bu yazı vaha gibi geldi yemin ederim, süper olmuş hatta b.

    böyle işte. bi anda bitiveriyo. devreler gitmiş. gülegülegit buymuş.

    hati, şıvaynştayger!

  3. littleiv says:

    'Yani olucaksa da artık yoklukta olmalı, kıyamet halinde olmalı.'

    ahdklahsdlka koparca

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)