19 Ağustos 2010 Perşembe

Çemçük Ağız Gerçeği

6 tane ömer üründül tadında yorum
Neaber sevgili okur? Komik bişey varsa sana da anlatıyım hep beraber gülelim diye geldim.
● Mesela "Nerdesin olm, bi ara buluşsak ya" dediğim arkadaşımın "Houston'dayım ben" demesi, bilmiyorum içime çok oturuyo dünden beri. Allahtan "Houston we have a problem!" esprisini zamanında yaptım da, biraz olsun onunla avunuyorum.
● İçtiğim meyve suyuna dört parça buz atınca kendimi zengin sanıyorum biliyo musun.
Çemçük diye bir ağız türü var Allah düşmanımın başına vermeye. Hayır benim ağzım çemçük olsa, türkçedeki en komik kelime zaten, ömür billah takma adım çemçük kalırdı. Çemçük aşşaa, çemçük yukarı. Gerçi böyle söyleyince tuhaf oldu biraz.
● Keşke çemçük kulak diye bişey de olsa. Çünkü benim ilkokulda çemçük kulaklı bi arkadaşım vardı. Şimdi tarif etmek istemiyorum ama tam bir çemçüktü yavrucağın duyargaları.

işte gözleri ışıldayan bir arap. "madem" diyor "adım khaldoon, o zaman şu stadı satın alayım da fotoğraf falan çekineyim içinde"

● O diil de asıl sana bişiy söyliyim mi. Khaldoon Al-Mubarak olucak ismin bu devirde hafız. Haldun olursa olmaz ama, Khaldoon olucak. Valla. Mis gibi, püfür püfür entarini giyicen, Khaldoon Al-Mubarak olucan, ooh. Doğuştan zenginsin bi kere ya. Düşün, kosskoca Birleşik Arap'sın. Hayır rahat da durmuyosun ki; her gün petrolden milyon dolar para kırıyosun, o kırdığın parayla da İngiltere Priemier Ligi'nden hayvan gibi takım satın alıyosun. Hayır bu haliyle bile zaten çok acayip bişey. Ressmen futbol kulübü satın alıyosun. Parayı veriyosun, takımı alıyosun. Oha. Arap'sın ya. Zengin. Birleşik Arap seni. Mobaraak. Hayır bununla da kalmıyosun şimdi. Ertesi hafta kazandığın 60 milyon dolarla takıma iki tane çok forslu, taş gibi forvet alıyosun. Paranla yani. Petrolden gelen parayla, pazardan armut alır gibi forvet alıyosun. Şundan iki tane, bundan bi tane koy diyosun falan. Oha olum. İnsan en iyi ihtimalle telefon alıyo, bilgisayar alıyo lan burda, sen Adebayor alıyosun, Tevez alıyosun. Afedersin ama, ebesininki. Valla benim ismim de şöyle bir ağız tadıyla Khaldoon Al-Mubarak olamıycak ya şu hayatta, "Cancaaz bugün sana bi hediye almak istedim vee... İngiltere'nin kuzeyini aldım böyle komple. Cardiff, Northampton falan hep bizim artık. Nasıl?" diyebilicek kadar zengin olamıycam ya, işte ben ona yanıyorum.
"Başkanım en son 50 milyondan bi forvet istemiştik, şimdi onun parasının üstüyle bi de çevre illeri komple alsak mı napsak?" Pis zengin seni.
● Ya da şu da olur. Yastıkaltı biriktirdiğin memur mayışıyla aldığın bi takımın var. Böyle mesela bir sezon boyunca toplayabildiğin kadar parayı avuçlayıp böyle büyük gibi bi takıma gitsen transfer döneminde, "Bu paraya n'olur?" desen. Çok komik olmaz mıydı öylesi. Dur hazır aklımdayken FIFA'ya bi mail atıyım.

sıradaki maddede az heyecanlanırsanız, dönüp dönüp buna bakın. %100 çalışıyor.

● Bugün ben de, sevgili okur, dolmuşta ramazan nedeniyle ortaya çıkan ilk kavgaya şahit oldum, bunun karşıkonulmaz coşkusu içerisindeyim... Şimdi böyle her dolmuşta mutlaka bi tane atarlanıcak yer arayan çemçük ağızlı bi kadın olur ya. İstisnasız. Yanında bi de kendini bilmez adamsendeci bi adam olunca, haliyle kavga başladı. Kimsenin beklemediği anda. İşte yok efendim sen benim sıramı aldın, niye önce bindin falan. Dolmuş sırasında başlayan bu kavga dolmuşa bindikten sonrasına kadar devam etti. Hala bağırışlar çağırışlar, tarafsız kalmak istemeyenlerin yavan gibi olaya müdahâle etmeye çalışması falan. Sonra bir ara, ne ara bilmiyorum, adam kadına en son "Şu surata bak!" dedi, aşağılayan bi tavırla. İşte o an, o an kavganın zirve yaptığı andı. Gerilim ve heyecan olarak. Reyting olarak. O an için yeryüzündeki en coşkun toplu taşıma aracı bizimkiydi. "Şu surata bak!" Hayır konuyla da ilgisiz, tamamen istemdışı söylenmiş bir cümle ama, o kadar komik oldu ki o an için. Yemin ediyorum ben dahil dolmuştaki herkes kadının suratına bakmak istedi, acaba nası bişey ki diye. Bilmiyorum çok tuhaf bence. Yeterince ibretlik paylaşabildim mi.
Bişey itiraf ediyim mi. Kadının suratına hakkaten baktım, ve gerçekten de çemçük bir ağız yapısı vardı. Adamın dediği kadar.
● Ben bu satırları yazarken sen büyük ihtimalle Küçük Sırlar seyrediyorsun sevgili okur. Ben de sen bu satırları okurken "aman fantastiş gelicek mi", "acaba yorum gelicek mi", "izleyici sayısı artıcak mı" falan diycem. Off çok adil bir dünya gerçekten de. God damn.
● O zaman... iyakşamlar.

Daçe.

6 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. pınar says:

    ''...kütahya, emet ve tavşanlı germiyanoğulları beyliginden çeyiz olarak alındı ve osmanoğulları topraklarına katıldı...''

    ben olsaydım;

    ''...akşehir,beyşehir ve seydişehir genceroğulları beyliginden çeyiz olarak alındı ve daceoğulları topraklarına katıldı...''

    sen olsaydın;

    ''...Cancaaz bugün sana bi hediye-çeyiz olarak- almak istedim vee... İngiltere'nin kuzeyini aldım böyle komple. Cardiff, Northampton falan hep bizim artık. Nasıl?...''

    :D :D

  2. Daçe says:

    ahahaha tam olmuş cancaaz :D:D

    şurda bir murat bardakçı bir pelin batu olduk görüyo musun :D

  3. littleiv says:

    minibüs olayı çok fenaymış evet ama :)

    offf olm arap zengin-takım alma maddesinde sesli güldüm ya :) şok fenasın :)

  4. Daçe says:

    eheh şok sağol :D

  5. oha adam nasıl içlendiyse, nasıl bir öfkeyse, olayı amacından saptırıp kadının suratına sürmüş :)) gözümde canlandı da çok güldüm be :)

  6. z.. says:

    o zman iyağşamları hatırlattı sonu bana:D

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)