30 Nisan 2011 Cumartesi

Allahtan Adım Muhiddin Değil Ha.

4 tane ömer üründül tadında yorum

Ne yaptın ya sen öyle, çılgın seni! Neaber yani o zaman? LA SUS CEĞAP VERME BAĞA!
Ehehe şaka şaka dilediğince haykır sevgili okur şu anki ruhsal sıkıntılarını, iç karmaşıklıklarını, her bişeyini anlat bana. Ya da yok lan anlatma gülerim ben.

● Bugünlerde ne kadar çok kural var ya. Eskiden bu kadar çok kural yoktu gibi geliyo bazen. Lan diyorum eskiden, biz mesela çocukken, böyle televizyonda "Saat 9 oldu, hadi yatağa çocuklar, hadi bakiyim, HADİ NAN!" filan gibi uyarılar olmuyodu. Canımız ne zaman isterse o zaman yatıyoduk. Ki zaten genellikle canımız 9'da uyumak istiyodu. Kendiliğinden olay bişey yani. Şimdiki çocuklar biraz gerizekalı felan mı acaba lan; her şeyi biz söyliycez adamlara ya işimiz yoksa. Şu saatte yat, şu saatte kalk, altına çiş yapma, hoşlandığın kızın saçını çekme. Ohoo. Biraz mantıklı olun, biraz olgun olun, biraz insan olun ya.
Çocuk'tan hiçbir zaman insan olmayacakmış gibi bir hissiyatım oluyor. Küçücük salak bişey sonuçta. Sonra geçiyo ama bu his. Diyorum ben nası insan olduysam onlar da olucak diyorum. Allahım resmen empatiğim ya. Aynı zamanda sempatiğim de. Selam.
● Geçtiğimiz hafta içinde özel ders vermeye başladım sevgili okur, ve ilk özel dersimin parasıyla da hemen markete girdim, kese kağıdında ince uzun ekmek, biraz domates biraz yeşillik, biraz da kıyma aldım. Çünkü ne biliyim, filmlerde filan ilk mayışla genelde böylesine bir kese kağıdı alınıyor. Yalansa yalan de.
● -Yalan.
+LA SUS DEDİM!
● Dolmuşun muavin koltuğu kapısından inmenin ve binmenin karizması da kimsede yok ha.
● Bi yerden bi yere yürüyerek gitmek ne garip bişey ya bak düşününce... (hanım hazırlan, tespit geliyo gene) Yürürken aslında hep bi hareket, hep bi atraksiyon içindeymişsin gibi geliyo, yoruluyosun falan, ama öyle diil işte. Hiçbir atraksiyon yok aslında, sadece bekliyosun böyle. Ayaklarının seni gideceğin yere götürmesini bekliyosun. O sırada böyle sıkılmamak için, nası otobüste giderken etrafa bakıyosan yürürken de bakıyosun. Ya da müzik dinliyosun misal, eğer uzunsa yol. Ya da pff neyse ya, bu çok saçma oldu gibi. İyakşamlar.
● Dur dur şaka yaptım dur gitme dur.
● Saniyelerce gelmeyip gelmeyip de, tuşları kilitledikten hemen sonra gelen kalan kontör bilgisi kadar sevimsiz çok az şey var hayatta. Durduk yere ömürden götürenlerden, 1-2 saat de olsa.
Ankara'da Dalgıç Caddesi diye bi yer olması falan, ne bileyim...
● Ya da biryantin'in aslında brilliantine olması filan... Off çok garip.
● Bugünlerde cancaazımla o kadar çok ders çalıştık ki kütüphanede, sırf hayatımızda bir renk bir farklılık olsun diye bir gün 2. katında çalışıyoruz, bir gün giriş katta, bir gün sesli kısımda espriler şakalar içinde çalışıyoruz, bir gün 3. kata çıkıyoruz iflâhımız kuruyor falan. Çok politon bir ders hayatımız var, yaa, öyle böyle değil. (gözlerim akıyor oğlum ders çalışmaktan, ne çok sınav var amk ya!)
● Şimdi gideyim de yarın bir ağzını yüzünü kırayım şu Muhiddin'in. Haydi sevgi selinde boğulasın okur.

Daçe. (oh özlemişim lan, iliklerim açıldı yemin ediyorum)

4 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. ~Hülya~ says:

    Sevgili Daçe okuru; ahanda açıklıyorum ben bunun kuzeniyim. Çocuklar için öyle atıp tuttuğuna bakma bu da çok fenaydı küçükken. Mesela kendini asker sanardı mal gibi aşşaa yukarı volta atardı 10 saat. Sonra gece okanı izlemek isterdi ama korkardı tek oturmaya annesine yalvarırdı benle izle diye. Haa bide bu sünnet oldu düğün yaptık pek şaaşaalııı. Düğünün ertesi günü bana bizzat bana dedi ki 'Hülya abla düğün çok güzeldi ben yine sünnet olayım yine düğün yapalım' yani sevgili daçe okuru tutmasam şimdi lanlı lunlu konuşan bu adamı o zaman ayolll falan die okuyacaktınız. Bilginize :))))
    Yayınlamazsan ben blogumda dahasını yayınlıyacam sayın daçe :) ehuehuuuuuu :))))

  2. Daçe says:

    ahahhahshsahhahahahashshshahahahah :D:D aşırı güldüm eyvallah :D

  3. Daçe says:

    bütün kartlarını açık et burası şeffaf bir platform, evet çocukken ben de gerizekalıydım iki kez sünnet olunabileceğini düşünmüştüm, niye şeyapıyosun ki şimdi allahalla!!!birbir1 :D:D

  4. ~Hülya~ says:

    Hayır ben senin sevgili okurunu aydınlatıyım die şeyytttimmdi. :))))

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)