22 Nisan 2011 Cuma

kütüphane insanları

1 tane ömer üründül tadında yorum
odtü kütüphanesi çok acayip lan. mesela şu an kütüphanedeyim, insanlar etrafımdaki bir sürü masada oturmuş ders falan çalışıyo işte (hepsinin ortalaması 4.0’a gidiyo şu an, limit gibi düşün). ve dışarda deliler gibi bi fırtına var. arada böyle, 5 dakikada bir, VUHUHUHUHUUUĞUĞUĞUĞUUHUHUHUHUH diye keskin bi rüzgâr sesi geliyo, ama hani sanki dışarda ağaç deviricek, insan uçurucak bi rüzgâr sesi. hooop hemen 4.0’a giden ortalamalar kafalarını kaldırıp birbirlerine bakıyo böyle “anaam” diyen gözlerle. hayır sanki o fırtınaya tepki veren birini daha bulsan nolucak yani. çok garipsiyorum ya öyle böyle değil. şimşek çakıyo mesela BAM GÜM diye bi anda. hooop 4.0’lar birbirine bakıyo. hayır noluyosa ona.
4.0 dediğime de bakmayın ya hepsi benim gibi maksimum 2.5’ta sürünüyor… ehehe ehehehe ehehe ehe ehehe… selam.

[orijinal metin: http://dacederki.tumblr.com/post/4609140413/kutuphane-insanlar]

Bir kişi Ömer Üründül olmaya çabaladı

  1. Kütüphane kültürü ve sessiz iletişim teknikleri:D
    başlığında bir yazıcık yorumu
    İnsan oğlu iletişmeden duramıyor kuzum. Kütüphanede tıp oynanan bir mekan olarak bünyelere öğretildiği için insancıklar napsın? Şimşek,kütüphanede karın gurultusu,pırt,zırt hatta bazen aradan kaçan kısa ama ağır bir ZORT(yankıda gelir ),ah!,uh! insanlar bu gibi durumlarda zaten kütüphanede bir zorunluluk çerçevesinde bulunduğu için hemen iletişime geçer küçük gülümsemeler,göz kırpışmalar,göz pörtletip gülüyormuşta kendini kasıyormuş gibi yapmalar. Madem bu kadar kasıyor sizi kütüphane gitmeyin oraya? Ben bir kere gittim o da GEB (Gödel,Escher,Bach) adlı kitabı almak için bulundum o mekanda onuda alıp çıktım o kadar sessizlik bozuyor insanı. Kuşlar böcükler varken. Kitap okumak için özel bir mekan ayarlamak ne diye? derim ama konuyu saptırırım bunları diyerek :D

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)