22 Nisan 2011 Cuma

hani bir yıldız kayar ya gökten… iştee öyle bir şey (uyduramadık anlamında).

0 tane ömer üründül tadında yorum
  • bisikletini elinde taşıyan bisikletçi gördüğümde -ki bu bisiklete elverişsiz zeminlerde gerçekleşir (merdiven, çamur ya da yokuş misal)- oluk oluk petrol karışır içimdeki okyanuslara sevgili okur. yüzlerce metrelik kulelerim yıkılır onu öyle gördüğümde, iki milyon pakistanlı ölür içimde. hollanda sular altında kalır, nikola tesla son buluşu sırasında kalp krizi geçirir, yavru örümcek hayattan zevk almaya başlamışken anne örümcek tarafından yenir… öylesine bir hüzün benimkisi işte. öyle böyle değil. öylesine.
  • “yönetmelik” kelimesini hayatı boyunca “yönetmenlik” sanmış insan geçen gün cümle içinde kullanınca ortaya çıktı. meğer “yönetmenlikte öyle yazıyormuş” derken neler demek istemiş, ben sonradan fark ettim. insanın cahili de hiç çekilmiyür.
  • ankara’nın misket türküsünde “vay benim aslan yarim” kısmını hiçbir zaman anlayamayacağım. yarime dünyanın en tatlı hitaplarında bulunuyorum ben, aslan ne lan. eski insanlar tam birer ayıymış ya. kalas kalas. püüüü irezil.
  • aklıma çok süper bi fikir geldi ama tutar mı bilmiyorum. tutarsa kadın çorabı ve taytından kazanacağım parayı solda sıfır bırakıcak… şimdiii… buluşumun adı: “ev sahibi olur gibi kira ödemek” ya da direk “ev sahibi olur gibi olmak”. şimdi mesela müşteri geliyor bize, diyor ki işte “ben ev sahibi olmak istiyorum” falan. biz ona diyoruz ki “sen şimdi ev sahibi olur gibi oluyosun ama ev sahibi olamıyosun”. niye? çünkü kira ödiycek. düşünsene hem evin parasını alıyorum mesela 150 milyar falan, bi de her ay bu keriz bana kira ödüyo. gerçekten ne kerizler var ya. ehehehe ehehe ehehe ehe… selam.
  • “kerizi fırsata dönüştürmek” diye bir fikrim de var ama onu şimdilik piyasaya sürmüyorum. her şey tek tek. yoğusa bu piyasa bunu kaldırmaz.
  • o zaman iyakşamlar ne bileyim.
[orijinal metin: http://dacederki.tumblr.com/post/4640653531/hani-bir-y-ld-z-kayar-ya-gokten-istee-oyle-bir-sey]

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)