22 Nisan 2011 Cuma

I'm not your babe, I'm not your babe, Alessandra

0 tane ömer üründül tadında yorum

Yanıma oturdu.
Uzun uzun baktı gözlerimin içine...
Ilık akşamüstü rüzgârının tenimi yaktığı, sıradan bir Akdeniz günüydü...
Martıların sesi, insanların sesi, Venedikli pizzacıların sesi...
Bütün o İtalyan İtalyanca'sıyla, "Yarın sınavın mı var?" dedi.
Gözlerinin içi gülüyordu dudak uçlarının yere bakışının aksine...
"Si" dedim.
Güldüm...
Gülüşüne hâkim olamadı nazlı Alessandra...
Ve cesaretine de...
"Peki hangi dersten?"
Haydaa...
Neden böyle olmuştu şimdi?
Neden böyle aptallıkları oluyordu Akdeniz'in en güzel kıyısında Sandra'nın?
Sorusuna anlam verememiştim, yine de kibar bir dille, ve tüm o Fransız aksanlı İtalyanca'mla, dönüp dedim ki...
"Si dedim ya demin allahallaa.. Si işte. Si programing. Hayret bişeysin Alessandra ya..." dedim.
"Senin" dedim "aklın nerde ya" dedim. "Sen" dedim "si'den ne anlıyorsun" dedim ya, "si'den ne anlaşılabilir ki" dedim ya...
Alessandra sustu...
Ben sustum...
Akşamında Türkiye'ye döndüm, pizza ülkesine bir daha uğramamak üzere...
Çünkü yarın C-Programming sınavım var.
Erken yatayım...
Bloglar da açılmış (hanım bloglar gelmiş!) artık yazarım yine ooh mis.
Tumblr'a da tüm sevimlilikleri için (http://dacederki.tumblr.com/) teşekkür ediyorum. İnşallah temelli bir hadisedir. Herkese yeniden merhaba...

(not: o değil de bir insan neden kızının adını alessandra koyar. iskender gibi bişey. ne o öyle, "erkek bekliyoduk" dermiş gibi. neyse. selam.)

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)