10 Şubat 2011 Perşembe

Sadece 90 Kuruş Farkla Hayvan Gibi Yazı Yazdım

6 tane ömer üründül tadında yorum

● Nöobor sövgölö okor?
● Eheh. Pardon ağzım doluydu, tam yemek vakti...
● Şaka maka tam yemek vakti gelen misafirin de allah belasını versin. O ne düşüncesizlik, o ne adamsendecilik yarabbim. Sanki "Evdeki yemekleri bitirmeyelim, hem Ayşen'lerin oğlu da askerden döndüydü onu da kutlarız, yemek de yeriz, ooh" diye plan yapmış. Ayının evladı. Asıl amacı yemek yemek. Boğazında kalsın.
● Evet ikinci yaş yazısı çok gergin başladı Ali Kırca şu anda Mısırlı göstericiler ve çevik kuvvet ekibi de olay ye... Bi dakka... Bugün yoksa? EVET BUGÜN DAÇE DER Kİ İKİ YAŞINA GİRDİ SEVGİLİ OKUR!!!11! Hayvan gibi görkemli bi yazı olucak inşallah hocam maşallah.
"Allah maşallah create everything inşallah"
Lihtenşıtaynlı'dan ben çekinirim arkadaşım. Hem de öyle böyle diil, çok çekinirim. Çünkü şu dünyada kimsede olmayan özgüven bugün bir Lihtenşıtaynlı'da var. Mesela Lihtenşıtaynlı'sın diyelim, ev alıcaksın, düşünüyosun hangi mahalleden ev alsak diye. Lan zaten iki tane mahalle var ülkede amk, neyi düşünüyosun? Bi de mesela alacağın ev sıcak olsun falan istiyosun, özellikle güneş alsın istiyosun, emlakçıya "Nereye bakıyo bu ev?" diyosun, diyo ki "Efendim bu ev direk Avusturya'ya bakıyo böyle komple." Nası yani, neresi oğlum bunun yönü, ne demek Avusturya? Hiç de dalga geçilmiycekmiş gibi o mavi/pembe Lihtenşıtayn nüfus cüzdanını taşıyabiliyor işte tüm bu espri malzemelerine rağmen. O yüzden biraz çekiniyorum Lihtenşıtaynlı'dan. Bence o da sabrediyo, yakında patlayıp napıcağını şaşırır ve bütün Avrupa'ya yayılırsa o zaman sıçtık demektir.
● Şimdi ikinci yaşı ya blogun, sansür de uygulamıyorum. Sıçıyorsak direk sıçtık yazıyorum. Haa, "s*çtık" yazmasını da biliyorum ama "Amaan koy götüne" diyorum, "nasoolsa şunun şurasında iki yıl bitmiş. Ona mı dikkat etçem mınkym." Evet bu sonuncusunu sansürlüyorum hala, onu aşmış değilim.
● Bu arada içimde kalmasın, How I Met Your Mother'daki Robin ile Barcelona'daki Bojan'ı bir benzeten ben miyim acaba? Teşekkürler.
● O değil de şimdi mesela burda CTRL+I yapsam hemen İtalik oluyor yazı ya. Hah işte, benim öyle, kendinen İtalik yazan arkadaşım var lan. Çok acayip. Erkek bi de. Asıl acayip olan o yani. Bugün bir erkek yazısına özen gösteriyorsa, tahminimce yarın da iyi bir eş ve baba olur. Kızlar, arkadaşımın reklamını yapmış gibi olmiyim, gidin o erkekle evlenin. Telefon veriyorum... Sıfırbeşyüzellidört... Ya da evet ya, hakkaten de reklamını yapmış gibi olmiyim. Niye yapıyosam. Mal mıyım ben. Allaallaah. Adama bak la gelmiş benim blogdan kız ayarlıyo kendine. Yürü git oğlum. Çöpçatanlık sitesi kurduk burda sanki.
"Pardon ama telefonda evin Avusturya'ya baktığını söylemiştiniz ama karşımızda İsviçre Alpleri var?"
● Yalnız sene olmuş 2011, hala daha en gelişmiş, en birinci dünya ülkeleri bile birbirlerinden kıçıkırık tel örgüyle ayrılıyor ya, işte ben hayatta çok az şeye ona takıldığım kadar takılıyorum. Evet böyle de gamsız bir hayatım var. (burda röbdöşambırımı giymiş ve elimde viskimle camdan dışarı bakarken hayal edin)
(ahaha hayır isviçre alpleri diil normal şehir manzarası)

● Olm geçen gün berbere gittim, hani şimdi, erkek okurlar bilir, berberler böyle bi örtü örter ya boyundan aşağı doğru, kıl tüy kaçmasın oramıza buramıza diye (burda kız okurlara açıklıyor). Hah işte geçen sefer son gittiğimde o örtü yarı-transparandı lan! Tabi bunun bir kız için bişey ifade etmeyeceği açık, ama erkek okurlar anlar belki beni. O yarı-transparanı görünce ben bi üzüldüm... Lan dedim ben burdan dizlerimin üzerinde duran ellerimi görebiliyorum? E, ben görüyosam herkes görüyodur? Lan ama burası benim gizli yerimdi :((( diye o kadar üzüldüm ki. Sonra geçti tabi.
● Yalnız, berber saçlarımı yıkarken aldığım hazzı... Neyse şimdi düşündüm de birçok şeyden alıyormuşum.
● Bazı bloglarda görüyorum, yorum bırakıyoruz mesela, şöyle bi yazı çıkıyor: "Yorumunuz yazar onayı aldıktan sonra yayınlanacaktır." Allahalla. Yazar onayı nedir abi? Sanırsın ki noter onayı. Sanırsın önce ikâmetgâh ilmuhabiri ve nüfus cüzdanı fotokopisi lazım. Yazar kim oluyo yani. Yazar kim la? Kim la yazar? Ben de yorum yazarıyım niye bana bişey sorulmuyo? Gereksiz sinirlendim bak yine.


● O değil de iki yıldır durmadan AYILAR GİBİ yazı yazıyorum lan. Kimse de kalkıp bilader sen napıyosun demiyo. Hastalık oldu yazdım, final oldu yazdım, tatil oldu yazdım, cancaazımı yazdım, kar yağdı yazdım, denize gittim yazdım, babam geldi yazdım, 250 oldu video çektim (o video da iyiymiş şimdi düşündüm de yine), 400 oldu yazdım, dolmuştu otobüstü, futboldu, ortak blogdu derken ayı gibi her boku yazdım. Düşünsene her yazı için bir lira alsam... Hmmf sadece 400 liram oluyor. Neyse. Ama iyi yazdım itiraf et.
"Yine de bir Alex değil." - Değilim.
● Bir ülkenin gençlerine sen Twitter'ı yasaklarsan, o gençlerin tespit yapma özgürlüğünü elinden alırsan, o ülkede ayaklanma da çıkar, iç savaş da çıkar, her şey çıkar arkadaş. Niye kapatıyosun ki sen Twitter'ı? Olmaz. İnsanlık dışı.
Kötü esprinin dibine yolculuk: Geçen akşam, hiç kötü espri yapan Türk arkadaşım yokmuş gibi, varsa da çok azmış gibi, bi de Yunanlı arkadaşımın kötü esprisine mağruz kaldım. Ha içimde kalmasın, sana da yapayım sevgili okur. Ne hissettiğimi anla.
+What u call 2 pakistani people walking in the street?
-...
+2PAC!!!
● Evet. Hişhoşdeğil.


● Şimdi bişey sorucam da, mesela bu devlet işleri falan ne kadar ciddi değil mi? Yani biraz fazla ciddi. Ben mesela istiyorum ki iki siyasi lider birbirine laf sokucaksa direk küfretsin mesela. "Adamsendecinin dölü, ağzını burnunu sktmnçocuğu!!!" falan desin istiyorum. Daha samimi olmaz mı? Ha bi de mesela, lan ne çok mesela dedim, neyse, mesela yine samimiyeti güçlendirmek adına, milletvekilleri ilk kez seçilince yemin ederek başlıyolar ya göreve. Orda yemin ederken de "Bi yanlışım olursa Allah belamı versin!" falan dese. Bilmiyorum bazen millet meclisinin daha bizden olması gerektiğini düşünüyorum.
● Ulan o diil de şurda ben yazsam espri şaka yapıyor olurdum, "Ahara-hahara" diye gülüp geçerdiniz, bu yıl sevgililer günü 2 gün geriye alınmış hiç gülmüyosunuz ona? Gerçekten çok ayıp. İçerleniyorum. Hayır nedir yani sevgilimizden daha mı çok yararlanıcaz? Kış saati uygulaması mı oğlum bu? Özel gün geri-ileri yapılır mı lan. Çok saçma bence.
● Bu arada gerçekten şurda başıma pis bir iş gelse de onu yazsam, "Ahahahaha alemsin Daçe xDxD" olucak. Vay anasını yaa. Vay anasını.
● Blogda hazır iki yılı doldurmuşken şöyle bi yenilik yapiyim diyorum. Mesela şimdi çok gülüncelik bi yazıya yorum bırakıcaksınız ya, hah işte önce burda bi halkla ilişkiler müdürü olucak, siz yorumunuzu ona bırakıcaksınız, o da bana ileticek. Evet, giderek kurumsallaşmak istiyorum. 444 DAÇE diye de telefon numarası alıcam. Eveet. Harika.
● Neyse iki yıl falan ama şakanın da bi sınırı var di mi. Şeyapmamak lazım. Kendinize iyi bakınız sevgili okur. Ver ediniz like'ı, ver ediniz like'ı. Yazıyla alakasız fotoğrafları da öyle gülüncelik koyduğumu, paylaşmazsam içimde kalacağını istirham ederim. (şu genç yaşımda bir istirham etmediğim kalmıştı çünkü) Öperim.

Daçe.

6 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. Vladimir says:

    Vay be yıllar ne çabuk geçiyo amk. Şu sondaki üç harfi şekil olsun diye italik yazim dedim yazamadım yoruma italik yazamaz edemez bir yorumcuyum. Yorumcuyum tabi yorum yazdığıma göre. Al işte bi kötü espri daha. İyi seneler Daçe, daha çok çok senelerlen yaz işşşallah

  2. Daçe says:

    eheh amin inşallah benim de temennim o yönde :) teşekkür ettim ;)

  3. littleiv says:

    süper yazı olmuş bro. yer yer kahkahalı parçalı gülmeli okudum :)

  4. Daçe says:

    eyvallah bro, böyle böyle gazlarla geldik bakalım ikinci yıla, hayırlısı :D

  5. rectoa says:

    vöhey. upuzunmuş hakkat. kısım kısım okuyup yorumumu yapacağım.

    haydin nice seneler olsun inşallah.

  6. Daçe says:

    evet çoğusu kısmî okumayı seçiyor :) amin inşallah hepbirlikte ;)

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)