4 Şubat 2011 Cuma

400: Karikatürü Ciddiye Almak

4 tane ömer üründül tadında yorum
Efendim yumurta gelmiş dayanmış, 400. post'a ulaşmışız. O halde dedim ki kendi kendime, ben dedim burda ayı gibi 400 tane post girmişim, bunu da ülkemin karikatür altı yorumcu gençlerine armağan edeyim. Yok lan öyle bişey demedim tabi ki.

Uykusuzdergi.com'un feysbuktaki karikatürlerine bakıp günümü gün ediyor (evet ben de sizler gibi işsizim ve o "next! next! ahaha next!!" hastalığımdan henüz kurtulmuş değilim), o espri senin bu güldürü benim derken zamanın nasıl geçtiğini anlamıyor (yok lan bi on dakka baktım sadece), ama karikatürden daha komik olan karikatür altı yorumlarına bakmadan da edemiyordum.

İşte şimdi bugün denk geldiğim bir karikatürü ve altında sizler için kırpıp kırpıp seçtiğim yorumları okuyup ülkenin gidişatına "Aa!" diye şaşıracağız. Evet.

Normal insan (ben) ne yaptı? Karikatürü okudu, "ehere mehere" diye güldü geçti. Şimdiyse gülüp geçmekle yetinmeyen, bu yukardaki karikatürle adeta "sevişen" insanlarla tanışacağız. Bu screenshot'lardaki "Kalimdor" kişisine özellikle dikkat ediyoruz (kendisi anladığım kadarıyla kızların yorumlarını seri halde beğenen bi arkadaşımız) :

Özellikle erkek kişilerin pipi'lerinin şişmesi konusunda bir şeyler bilen Kalimdor, sadece kendi yorumunu bırakmakla kalmıyor, bir de yorum yapan başka insanlara (özellikle kızlara) cevap yorumları da yazıyordu... Derken Güray Batur isimli halk kahramanı olay yerine geldi...

Kalimdor'un soğukkanlı ve esprili hali gözlerden kaçmıyor, bu durum Güray Batur'un da kuul'luk konusunda özen göstermesini gerektiriyordu... Ha tabi, arada Mehmet Mustafa arkadaşın "youtubeye mi koymuşlar yoksa sana mı koymuşlar :)))))" yorumu da bir anda alevlenen kavgayı soğutmaya çalışan, örnek bir davranıştı. Lâkin kötü bir espriydi. Kimse kâle almadı. Kavga devam etti...
 
Bir Güray Batur (soyadıyla dövüyor insanı), bir Kalimdor vuruyor, ama taraflardan ikisi de asla yılmıyordu. Karşılıklı esprili laf sokmalar şeklinde uzun bir zaman geçti. Tarafların artık birbirine sataşacak hali kalmamıştı. Hâliyle meydan, yeniden karikatürü yorumlayan, pardon, karikatürle "sevişen" insanlara kaldı... Onlar ki, sonsuza kadar var olacak ve varlığı devam ettikçe karikatürdeki karakterlerle konuşmaya çalışacaklardı...



SON.

Daçe.

4 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. Loana says:

    şu esprili laf sokmalar hayattan soğuttu beni. ama en sondaki hüseyin akdemiri yani karikatürdeki insanları aşağılamayın çağrısını yapan varlığı evlat edinmek istiyorum. yazık kirlenmesin bu dünyada :(

  2. pınar says:

    ' Kitap okudugunu mu sanıyorsun? çok mu kitap okuyorsun? Kitap okumadıgımı sanmasınlar!!1!! ' anlarında aksiyon filmlerini aratmayan sahneler yaşadım. Önümde koca koca kütüphaneler yandı da yansımaları gözbebeklerimden izlendi. Tebrikler! :)

  3. Direnk says:
    Bu yorum yazar tarafından silindi.
  4. Direnk says:

    http://www.itusozluk.com/gorseller/facebook+ta+k%FDz+resimlerine+yorum+yazan+abazan/34683

    bu geldi direk aklıma :D

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)