18 Şubat 2011 Cuma

Dünya Gözüyle

0 tane ömer üründül tadında yorum
Evet oradaydım. Quaresma -fotoğrafta- tam orta açarken, oradaydım. Bizzat da ben çektim fotoğrafı.
Dünya gözüyle bir Shevchenko, bir Guti, bir Quaresma, bir de Allah belasını versin Hakan Arıkan gördüm. Sonuncusu hiç hoş değildi tabi.
4 gol yemek, ayrıca toplam 5 golün 4 tanesinin bizden uzak kalede olması konusuna hiç girmiyorum. Belki yakında ilgili bir yazı yazarım ama şimdilik iki medeni insan gibi bu konuyu kapatalım.
Görüşmek üzrü.

-başka bir 4 gol yediğimiz maçtan hemen sonra gelen edit: ben kiev maçına gittim. sonra "vay efendim yalan atma beşiktaş gri formayla oynamadı, öteki de fener değil zaten" olmasın. bu ara 4 yiyip duruyoruz yemin ediyorum iştahtan kesildim-

Daçe.

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)