18 Eylül 2010 Cumartesi

Yeşil Zeytin ve Nutella

9 tane ömer üründül tadında yorum
"TUT!-masaydım düşüyodun haa" diye şaka yapıp ardından ayı gibi gülenlerin sayıca çoğunlukta olduğu, insanoğlunun mizah anlayışının artık iyice minimuma indiği karanlık bir dönem vardı. Çokşükür o dönem geçti bitti.

Ne yaptın?

● Şimdinin megastarı Tarkan'ın, zamanında, megastar filan değilken, sevgilisi tarafından aldatıldığını öğrendiğinde "Gücendim yar :(", "Kırıldım yar:((" diye tırt bi şekilde üzülmesi, ne bileyim, koskoca adama yakışıyor mu. Adam gibi üzül yani, gücenmek nedir.

● The Fall (Düşüş) diye film izledim, film boyunca yirmi tane düşüş ben saydım en az. Çatıdan, pencereden, bina tepesinden, at üstünden, köprüden falan atlıyolar ya da düşüyolar sürekli. Adamsendeci olunur da, bu kadar olunmaz bence, olunmamalı. Ben de Seviş diye film yaparım o zaman oldu mu? Olmadı. O zaman iyakşamlar.

● Bugün, inanır mısın, dolmuşta birini gördüm. Adam benim lise 2'deki geometri hocamın aynısı. Yani biraz daha kısa ve şişmanı. Aslında bi de daha esmeri. Ya sana bişey söyliyim mi, uzaktan yakından alakası yokmuş sonradan fark ettim. Senin dedim Allah belanı versin dedim, "Müsait bi yerde inibilir miyim" diyince. Ağzını büze büze "inibilir miyim" diyo. Kapı açıldı o müsait yerde. Dedim o müsait yerde başına bi iş gelir senin, o müsait diyip güvendiğin yerde senin dedim ağzını kocaman açtırır da içine dedim afedersin büyük abdestlerini bırakırlar dedim. Yani o an orası hiç müsait değildi küfretmeye, o yüzden öyle dedim. Sonra asıl müsait bi yerde indim de küfrümü ettim, rahatladım.

 bu haberin yazıyla uzaktan yakından alakası yok. ama yalnızca manşetin altındaki yazı bile çok komik. ondan koydum.

● Bence birileri, zamanında Justin Bieber'i, "abi çocuk yüzlü seviyo manitalar, hasta oluyo hepsi beybifeys'e" diye kandırmış, ama bişeyi gözden kaçırmışlar ki, o da Justin Bieber'in zaten çocuk olduğu.

● Ben istiyorum ki 1. Dünya Savaşı'ndaki İttifak ve İtilâf Devletleri'nin yanında bir üçüncü olarak İtiraf Devletleri olsaymış. "Ya beyler bişey söyliycem ama aramızda tamam mı. Ben şu, bizim sınıftaki Işıltısu'dan çok hoşlanıyorum ya. Ehehe. Ama kimseye söylemek yok okey mi. =/" diyen, eli silahlı askerlerden oluşucak. Armaları için de, itiraf ettiği şeyin utancı içindeki bi adam suratı gibi bir şey düşündüm. Şimdilik bu kadar.

● Ölmeden önce bir kez olsun, yaşı gelen bir apaçinin askeri birliğe alındıktan sonra saçlarının 3'e vurulmasını ve o an apaçi dostumuzun (belgesel gibi oldu) suratında oluşacak ifadeyi oturup izlemek isterdim. Hatta karşısına geçip onu videoya almak ve seneler boyunca döndürüp döndürüp izlemek isterdim. Gerçekten bunu çok isterdim. Bu arada fark ettim ki hayata dair çok tırt isteklerim de varmış. Kendimden soğudum.

● Şimdi tekrar ısındım.

iki foto arasındaki 7 farkı bulun. (soldaki ilkbahar yaz, sağdaki sonbahar kış)

● O diil de, Sarar sürekli billboardlara falan reklam veriyor ya, işte "Sonbahar-Kış", "İlkbahar-Yaz" falan diye. İşte o Sarar bence dünya üzerindeki en adamsendeci oluşumlardan biri. Çünkü yeni kreasyonun reklamını önümüze koyunca, öncekini unutucaz sanıyolar. Ama unutmuyoruz. Çünkü hepsi birbirinin aynı. Ha ilkbahar-yaz kreasyonu, ha sonbahar-kış kreasyonu. Hepsi siyah ya da beyaz takım elbiseden oluşuyor. Bence bu çok ilginç bi ayrıntı. zınısım ninekihetehlikenin farkında mısınız? (tersten yazmak çok zor lan)

● Bu aralar çok fazla yeşil zeytin ve nutella yiyorum. Mesela önce yeşil zeytini yiyorum, bakıyorum çok tuzlu bişey, sonra hemen nutella yiyorum ki nötrlesin. Ama nötrlemiyor şerefsiz nutella. O da tatlı geliyor. Bakıyorum ki ağzımda çok tatlı, glikozlu glikozlu bi tat kaldı, hemen zeytin atıyorum ağzıma. Bu sefer de çok tuzlu geliyo. İşte böyle bir kısır döngü içerisinde geçiyor günler ey okur. Allaam sen aklıma mukayet ol.

● Rönesans'ta, Adem ve Havva tablolarında, Adem'i özellikle kaslı falan çiziyolar, üçgen vücuda sahip; ama Havva, afedersin, götü göbeği salmış, kilolu kilolu dolaşıyor. Yani şimdi düşününce, bunlar sevişecek ve insan soyu başlayacak. Sence de burda Adem'e biraz haksızlık yapılmıyor mu sevgili okur? Boşuna mı fitness salonlarında harcamış o ilk gençliğini?

● Peçeteye sarıp bi kenara koyduğum, sonra da çöpe atmayı unuttuğum erik çekirdeğinin olduğu yerde şimdi kocaman bir ağaç var. Odamın tam ortasında. İlginç.

● Genel olarak böyle bir şeyler şimdilik. Öperim.

Daçe.

9 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. pınar says:

    bu nasıl şaka? haberini yadırgadım ben. stajda yapıyorlardı bu şakayı erkekler birbirine. kıyafet üzerinden tabi eheheh.

    kısaca hilarious!

  2. littleiv says:

    adem havva güzel tespit olmuş yanlız. cidden öyle ya ademe yazık :(

    (ergen kız tribi :)

  3. Eternal says:

    son zamanların en de wunderbar yazısı olmuş, gül gül güldüm.

  4. Daçe says:

    @cancaaz;
    bir an için stajdaki durumu hayal ettim ve çok korktum :D haberdeki adam komada çünkü, kaldı ki sizinkiler genç bi de. :endişeli:

    @littleiv;
    hayır havva da taş gibi, afet gibi bişey olsun, o zaman sevişsinler. ama ne bileyim, adem olarak sen o kadar kas yap, ama seçeneğin olmadığı için şişko havvayla seviş. hişhoş diil. :kızgınsurat

    @eternalsanşaynofdıspotlesmaygadbugiderekuzuyor;
    o halde danke schön, hehe :)

  5. Adsız says:

    Ay daçeee günah olum günah ! Adem peygamber sonuçta senin dediğin şeye bak. Asıl bu hiçhoşdeğil :D
    Ciddiyim ayrıca şaka yapmıyorum. Çok kınıyorum snei. Tabi umrunda mı ? Değil..

  6. Daçe says:

    ahaha muhafazakar adsız yorumcu seni. :D ayrıca adem peygamber de havva sokaktan geçen biri mi? ben sadece havvayı da güzel bi kadın olarak çizsinler istiyorum, çok bişey istemiyorum :D

  7. Adsız says:

    Ay öyleyimdir aşırı muhafazakarımdır :D
    Kadın peygamber olur mu daçe böyle bişey var mı yani? :D:D

  8. Adsız says:

    Allahım ya daçe yaa çok seviyom seni ya :D Sinirlenmiştim aslında biliyon mu :D şimdi yazdığın mesajı okuyunca ne salağım dedim :D

  9. Daçe says:

    ne mesajı yahu ne oluyür?

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)