6 Eylül 2010 Pazartesi

Aramaya İnanmak, Üç

2 tane ömer üründül tadında yorum
İşte havadan gelen komikliklerin olduğu serinin yeni yazısıyla birlikteyiz. Ben de tıpkı bir adamsendeci gibi çok seviyorum bunları yazmayı, çünkü dediğim gibi, bütün komiklikler aranan şeylerin kendisi zati. Ekstradan şaka yapmaya ihtiyaç yok. Oh mis. Ben susayım en iyisi kelimeler konuşsun...

berkay çiçek gölbaşında oturuyor: "evli ve 3 çocuk annesi" diye devam edicek gibi duruyur.
boyalı duvara 3 kat attım hala kapanmadı: taraftar dört diyor.
daçe diyor ki: vay arkadaş! işte ben bu keyworde oturur ağlarım. çok duygulandım.
ensonkomik şakalar: ehehe nası da biliyo benim bloga geliceğini, hınzır seni. köftehor. dilediğince gülebilirsin şimdi.
hayden panettiere kaç kilo: ya göründüğü kadar kilolu diil o kız ya, yanaklar biraz dolu dolu falan da... of ne diyorum ben.
insanlar hayvan mı turedi: yoo dostum sen çok geride, direk o "türeme" aşamasında kalmışsın. cümlenin öznesi kim, dolaylı tümleci kim belli diil. onu bir şeyapalım.
koparılan çiçekler kime ayit: ahahah. bana "ayit" ayının oğlu.
kon tv iftara doğru pr.videoları: oh yes! konyada büyük bir kitleye ulaştığımı biliyordum. tabi ki cancaazın payı büyük :)
makadunya seks filimleri: sen de haklısın bro. bloga bir "seks filimi" koysam nasıl izleyici alır di mi. ama etik bir insanım. çoluk çocuk giriyü.
o adım mı büyük benmi büyüğüm ben büyüğüm ben yaşar usta: ay'a çıkan türk astronot yaşar uzayoğlu'nun luis armstrong hakkındaki beyanını dinlediniz.
rüyada yumurta doğramak: aboov dostum senin 3 vakte kadar kıçın kararıcak, kısmetin kapanıcak.
sega atari oyunu ketçap sıkan bi oyunu vardı: çocuğum bak artık kaç yaşına geldin, beni anlayabilicek yaştasın... o oyundaki ketçap... aslında kandı yavrum.
yanmak bronz olmak istiyoruum: seneye gün verebiliyoruz ancak.
ünüverstenin oruspu kızları: veya "lisenin türkçe özürlü oğlanları" o da olabilir. ama iki kategoriden insan da bulaman bu blogda.
+rakı +oruç: mümin kardeşim sen oraya bir de +günah ekle kıpss;))
askerlik bitince ask sevmek icin kadin verilir mi: sevgili okur bunu da senin yorumuna havale ediyorum çünkü ben hiçbişey anlamadım bundan.

bonus:

sıcak vucutlu kız fotoğraf: ne yazık ki öyle sıcak 'vucutlu' kız fotoğrafı yok ama komik duruşlu sabri fotoğrafı var, olmaz mı o?

-dokunmayın, tuz basmayın yarasına.
m. boz, 2010


Ben aslında yoğum.


Daçe.

2 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. pınar says:

    evet, konyada küçük küçük daçederki okulları açıyorum, aramaların sebebi budur :D

    yalnız benim favorim 'askerlik bitince ask sevmek icin kadin verilir mi' olanı. ah yavrııııım, verilmez mi. sen hele bi askerligini yap eline işini al sana kız mı yok? aslan gibi delüğanlısın. evet.

    :D :D

  2. Daçe says:

    daçederki okulları ha? tabi doğru, samanyolu'ndan maltepe'den neyim eksik! :D teşekkürler cancaaz konyadaki yatırımların için, ayrıca "eline işini al sana kız mı yok" da yüzyılın yalanı di mi :D yazık oynama çocuğun duygularıyla.

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)