9 Eylül 2010 Perşembe

İyi Bayram Vaaar

3 tane ömer üründül tadında yorum
Var yani yok değil. Ama nerde dersen, derim ki maziide kaldı heeep. (bir nev edasıyla okunacak)

Şu an bu bayram yazısını bayramlaşmaya geldiğim halamlardaki laptoptan yazıyorum. Çünkü bayramlaşmaya geldiğim halamlarda iki tane kuzenim var, bi tane de wireless var. Çok güzel bi ortam yani. Gerçi şu an ne bayramlaşmaya geldiğim halam burda, ne de laptopun sahibi olan kuzenim; ama olsun. Bu da böyle bir bayram işte.

Şimdi insanlar çıkıp "hayır'lı bayramlar" diyor ya. Yani bunu bi de abartıyor ya her yerde söyleyerek. İyi bi iş yaptığını sanarak. Hoş mu o. Hiç hoş mu yani. Hayırdan soğutma çabaları mı bunlar. Hayır, ulan, evet'çi bu kadar uğraşmıyor hayır'dan soğutmak için. Çok ilginç. Neyse metanetimi koruyorum tabi ki.


Bi de bu bayram daha bi tane yere geldiğim için (bayramlaşmaya geldiğim halam) daha da bi tane çikolata yedim. Ama umutluyum. Harçlıktan umudumu kestim, ama şekerden, çikolatadan umutluyum. Gördüğümde kapışıyorum inanır mısın. Mesela şekerlik önüme geliyor ya, diyorum ki şimdi siz bana şeker tutuyosunuz ama diyorum biliyo musunuz Kuzeybatı Afrika'da bunu bulamadığı için ölen siyahi çocuklar var diyorum, hepsi bizim çocuklarımız, yani şimdi doğruya doğru, benim Angolalı arkadaşım da var, Çadlı, Sudanlı arkadaşım da var diyorum. Şimdi ben bu bir şekeri kendim için, bir şekeri Angolalı için, birini Nijeryalı için, Malili için falan hoop derken ben orda ufak bir akıl oyunuyla bir avuç şeker alıyorum. Nijeryalı, Malili ise günlük yaşantısına devam ediyor, her şeyden habersiz. Kulaklarını deldiriyor falan.

eheh nijeryalı falan diyince nası da sevindi çocuklar. bu adeta, hollywood filminde istanbul, turks falan geçmesi gibi.

En azından planım böyle. Bayramda bi yere gidersem ve önüme şeker gelirse böyle yapıcam. Evet bu sığlıkta da bir insanım, yapıcak bişey yok. Şimdilik hepinize iyi bayramlar diliyorum. Bi de şimdi heveslendim, ben de yazıcam bayram mesajı herkese, ama çok ciddi olucak. Sadece "Tüm müslüman aleminin ramazan bayramını en içten dileklerimle kutlarım. Kıps ;))" yazıcak, en sonuna da dayayacam adımı soyadımı kocaman harflerle. "BERKAY DACE." diycem. Çünkü sanırım bunun geleneği bu. Ha yoksa onu GSM operatörü mü ekliyor ya la?

Neyse gideyim. İyi bayramlar sevgili okur.

Daçe.
-bayramlaşmaya geldiğim halamların evi, ankara-

3 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. pınar says:

    mutlu bayramlar berkay daçe, bol bol çikolata, baklava ve tiramisu yemen dileğimle. :)

  2. Adsız says:

    İyi bayramlaar daçe :D Harçlıktan da kesme umudunu, Allah'tan ümit kesilmez bayram bitmedi daha :D

  3. Adsız says:

    Daçeeeeeeeöööööeeeeeeeeeeeöğğğğğğ !
    Yeni yazı yaz :D Eskileri okumaktan bıktım abii :D

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)