7 Eylül 2010 Salı

Duran Toptan Korkucan Hafız

4 tane ömer üründül tadında yorum
 evet.

Neabeergen diye Danimarkalı, Neabersen diye Norveçli, Neabersson diye de İsveçli soyadı olur. Göründüğü gibi hep kuzeye çalışıyorum.
● Neaber?
● Geçen gün feysbukta bi arkadaşıma bişey yazıyım dedim, böyle komikli eğlencelik, sırf bişey yazmış olmak için. İtiraf et sen de yapıyosun bazen, öyle amaçsızca. Yani sırf dedim bi dürteyim. Girdim duvarına -bkz: duvarına girmek-, düşündüm ne yazsam da selam etmiş, dürtmüş olsam diye, bulamadım, üç nokta koydum. Taa sonradan fark ettim ki feysbukun zaten dürtük/poke fonksiyonu var. Basıyorsun poke'a, o senin yerine dürtüyor arkadaşını. Adamlar ne kadar ince görmüşler di mi, taa o zamanlardan, "Bu aptallar şimdi birbirini dürtmek ister, ama yazıcak bişey bulamaz, en iyisi biz direk dürtmeyi koyalım." demişler. Bu da değişik bir kafa tabi, direk dürtmeyi koyalım kafası. Oldu olucak sarılmayı, öpüşmeyi falan koy. O da aynı kafa.
● Tam da kadir gecesinde "allah (c.c.) is now following you on Twitter!" diye mail almak, bir an için neleroloroy dememe neden oldu. Dilim şaştı nutkum tutuldu, o derece.
Murat Murathanoğlu çok acayip heyecanlı bir insan. Adamın bir "Öeersan İlyassovoooaa!" diyişi var, allahım diyorum, sana geliyorum. Hayır Ersan'ın annesi o kadar heyecanla söylememiştir. Hakeme falan bağırıyor, ne biliyim, kafası neye bozulursa ona bağırıyor. Ben izlemiyorum ama içerden deli gibi sesi geliyor, ordan biliyorum. Çok heyecanlı, fazla heyecanlı. Şimdi benim bi fikrim var, o da bi sonraki maçta yanına Ömer Üründül koymak. Biraz olsun heyecanını alır diye düşünüyorum.  
-Şimdi bizim tabi bu hucum foullerinde dikkatli olmamız lazım.
+Eeö.. Evet Ömer abi.
-Hep bu duran toplardan çekiyoruz.
+Du...Duran top derken?
-Bi de biraz bloklar arası markajı sağlamlaştırsak, ilerde sırtı dönük pivot forvet oynatsak, koridor basketbolu, enterasaan, höbe höbererörerö...
+Ömer abi... Öm... Off neyse. Semi-semiğerdeen!
Bakın ben bile bir an için soğudum şu fani hayattan, kaçıp gitmek istedim uzaklara.
● Yalnız gerçekten de ömrü hayatımda tek bir gerçekle yaşadım, o da duran topların tehlikeli olduğu gerçeği. Gerçekten de öyle. Duran toplarda dikkatli olmak lazım. Hayır resmen duran top fobisi oluştu bende, kafama falan gelicek diye. Duran toptan korkucan hafız.
● Öyle değişik bişey evet.

metalist kharkiv'in bitirici forvetini alışveriş yaparken görüntüledik.

● Bence Metalist Kharkiv diye futbol takımı olmamalı. Gerçekten. Şimdi empati yaparsak, Metalci Kayseri mesela, oluyor mu, olmuyor. Ama Metalist Kharkiv oluyor. İkiyüzlülük, adamsendecilik bu resmen. Aynı şekilde Glasgow Rangers diye takım kurmuşlar zamanında. Bak, çeviriyorum: Ankara Korucuları. Evet sırf emin olmak için sözlüğe baktım ve ranger için "korucu" diyor. Köylerde olmaz mı olm o. Bak nerden nereye görüyo musun, hayat süprizlerle dolu. Kansas City Wizards'a hele hiç girmiyorum.
● Geçenlerde dolmuşta, radyoda şöyle bi türkü çaldığını duydum ki, evlerden uzak, şaka gibi. Nasıl bir kafayla yazılmışsa. Bak bi kıtasını kopyalıyorum direk:
Trene bindim de tren salladı
Zalim doktor ciğerimi elledi (?)
İyi olursun dedi geri yolladı
Söyleyin anama anam ağlasın
Anamdan başkası yalan ağlasın
Hayır ben bu türkünün özellikle bu kısmını uzun hava şeklinde dinledim dolmuşta. Allaam. Uzun hava olunca süresi de uzun oluyor haliyle. Uzun hava çünkü. Eve gelene kadar bayıldım dolmuşta, sağolsun arkadaşlar ayıltmışlar da, eve getirdiler.
Friends diye dizi var ve allah seni inandırsın adamlar 10 sezon çekmiş. Oha. 3 değil, 5 değil yani. O 10 yılda teknoloji gelişiyor, tıp ilerliyor, ne bileyim Berlin duvarı falan yıkılıyor o ara. Tamam o kadar da diil ama, düşün bak, ben 4 yaşındayken bu dizinin ilk sezonu çekiliyor Amerika'da, ben 14 yaşıma geldiğimde dizi bitiyor. Arada neler oldu kısaca özetleyeyim ben senin için: 5 yaşımda okuma-yazmayı söküyorum. 6'da anaokuluna kaydoluyor, 7 gelmeden sünnet olup, 7'de de ilkokula başlıyorum. 8 yaşımda ilk bilgisayar oyunumu alıyorum. 9'da hayvanlar gibi pokemon manyağıyım. 10 yaşımda basketbola başlıyorum. 11 olmadan bırakıyorum. 12 yaşımda yazılılardan ilk 4'ümü alıyor (ilk dördün), 13 yaşımda ortaokulda iki farklı kız tarafından aynı anda ikinci büyük tribimi yiyorum (birincisi anaokulundaydı, evet - üç farklı kızdan aynı anda - allaam çok korkunçtu), 14 yaşımda liseye giriş sınavlarına hazırlanıyor, akabinde de çok istediğim liseyi kazanıyorum. Dizi de burda bitiyor işte. Şimdi böyle düşününce, insan bi şaşırıyor haliyle. Bütüün bunlar olurken adamlar hep komiklikler şakalar peşindeydi bak görüyo musun. Kelebek etkisi. Şimdi o komikliği şakayı ben yapıyorum. Hayat gerçekten de sepet sepet yumurta. Ahaha yok lan ne yumurtası, gerçekten de süpriz yumağı.
● İşte öyle bişeyler. Tatil de bitiyor. Tatil bitsin ama dersler başlamasın. Tam olarak bunu istiyorum, var mı öyle bi kampanyanız? Alo? Hay allah.

Daçe.

4 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. littleiv says:

    ahaha ilk dördün :)

    özlemiştik bro maddeli yazıyı iyi geldi bünyeye

  2. Daçe says:

    hehe teşekkür ediyorum bro, niceleri daha gelicek :)

  3. Adsız says:

    Allaaam süper olmuş yazın daçe :D Duran toplar kafana gelse yine iyi başka biyerlere çarpmasın da :D:D

  4. Daçe says:

    eyvallah anonmcim :)

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)