5 Haziran 2010 Cumartesi

'Nevertheless'in Hazin Sonu

1 tane ömer üründül tadında yorum
● İsim şehirde N'yle hayvan bulamama sıkıntısına son: Neaber?

● Çok acayip isteklerim var benim. Mesela bazen istiyorum ki bankamatikten para çekerken filan, böyle bi yanlışlık olsun makinada, ne biliyim bi hata olsun beyni falan çökmüş olsun, 5 liraları 50 lira olarak versin mesela. Böyle şeyler istiyorum. Ya da şey de olur bak. Bi sınavım çok yanlış okunsun. Ama öyle böyle diil, bayaa bi yanlış okunsun, ya da işte puanları filan yanlış toplasınlar; 20-30 beklediğim sınavdan böyle bi 80 falan alayım. Bunu da istiyorum. Bi de bazen şey istiyorum da, o çok olucak gibi bişey diil, böyle hiçbişey yapmiyim tamam mı, ama hiçbişey yapmiyim, yatiyim sadece, uzaylılar gelip bütün kalkülüs-fizik-bilmemne bilgisini beynime versin. Beynime versin derken, biraz garip oldu gerçi ama, ne biliyim, anlatabildim sonuçta di mi? İşte böyle hazıra konayım istiyorum. Çünkü ben beleşçi bi insanım.
● İtiraf et sen de beleşçi bi insansın sevgili okur. İçinde hayvanlar kadar beleş yeme arzusu var biliyorum. Aynı benim gibi işte. Halı sahalarda kolay gol atabilmek için kalenin ağzında bekleyen adamsın sen. Biliyorum yani, hiiiç saklama. Ben çok bekledim çünkü kale ağzında. Ofsaytçının, hazırakonancının oğlu/kızı seni.

● Geçen dedim ki kendi kendime, lan dedim, bölümde ne kadar Azeri ne kadar Kazak arkadaş varsa ekliyim dedim feysbuktan. Zaten az arkadaşım var, biraz artsın filan. Bir eklemeye başladım ki, piyüüü, sonu gelmedi. Böyle yaklaşık bi 8-10 kişi filan ekledim bir haftada. Bi baktım, profilim "-ov"dan, "-ullah"dan, işte efendime söyliyim, "ahmad"dan "mahmad"dan geçilmiyor. Bi an için kendimi öyle alelade bi insan diil de, böyle bi Türkî Cumhuriyetler Ankara Temsilcisi sanmadım değil.

● Hazırlıkların da geçen bi prof çalışmasına şahit oldum (prof: bir tür sınav. listening çok yankılanır, writingde uçman gerekir. öyle bir sınav). Allaam. Garip. Diyo ki bi tanesi "Olm" diyo "Nevertheless mamafih demek." Deli mi ne. Mamafih ne demek olm. Resmen diyo ki ben diyo çok iyi biliyorum Türkçe'yi diyo. Resmen donumda sallıyorum diyo, hepinizin de burda ırzına geçerim (tabi sansür var) haberiniz bile olmaz diyo. O an bakakaldım. Kanım dondu. Mamafih'in altında bunca şey söyledi. Ürpertici. Değişik..

● Bi de geçen cancaazım anlattı, fizik hocasına sınavda "Burdaki 'spectrum' ne demek?" diye sormuş, adam da "Spectrum şey yaa. Tayf demek." diye yanıtlamış. Tabi cancaazım kibar bir insan olduğu için, bi de tayf'ı bildiği için daha da bişey dememiş ama ben olsam orda şöyle devam edebilirdi diyalog: "Haa tamam tayf diyosan... Tayf ne mnkym?!" Gerçi sonra hoca da şöyle devam ederdi büyük ihtimalle: "Püüü terbiyesiz herif. Seni bırakıyorum bu dersten!!" Sonra eğer ekranda canlı bi ortalama hesabı çıksa (çünkü realiti şova döndü iş iyice) benim ortalamam şöyle devam ederdi: 2.5 - 2.1 - 2.0 - 1.80 - 1.40. Akabinde de kariyerim şu şekilde başlayıp şöyle devam edeyazardı herhalde:
"Askerlik (kısa dönem) - TPAO (iş başvurusu) - TPAO (başvurunun reddi) - BP (iş başvurusu) - BP (reddi) - Petrol Ofisi (başv... red) - Gasprom (başvuramadan red) - Banka sektörüne giriş (iş başvurusu, başvuru reddi) - Yılların işsizliğinin ardından bir umut petrol sektörüne geri dönüş - TPAO (iş başvurusu) - TPAO (başvurunun reddi) ..."


● Oha çok yoruldum resmen şu üstteki maddede. Dur iki dakka dinleniyim...

● Dinlendim.

● 80'ler ne garipti ya. Öyle böyle diil, pis garipti. Allahtan hiç 80'lerde yaşamadım.

● 90'lar desen zaten bir kısmında çocuktum, haliyle kafam güzel gibi bişeydi, şuursuzdum, hatırlamadığım şeyler var.

● O diil de şu yazıyı resmen mola vere vere yazdım ya, daha hiçbişey demiyorum kendime. Hadi gidiyim artık. Çünkü finaller tam bir utanmaz olduğundan haala daha devam ediyo. Ulan ben bittim tükendim midterm'dü finaldi; sınavlar bitmedi ya. Bu nasıl bir aymazlıktır, nasıl bir adamsendeciliktir, nasıl b-neyse gittim.

Daçe.

Bir kişi Ömer Üründül olmaya çabaladı

  1. littleiv says:

    ahahoaoahaohaoa olm beynime versin kısmında kahkaha attım ya. ne ayıp :)

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)