29 Haziran 2010 Salı

Ayşe Arman Stayla

3 tane ömer üründül tadında yorum
"öyle zenginim ki develi pozum var, hem de dubai'de olduğumdan." pozu

OHA! Yine "iyi" yazmamışım ha. Sen de hiç demiyosun ki şş daçe bişiyler yazmıyosun deyu. Ama tabi yazmadıkça birikiyor. Nerelerdeydim sorusuna vericek bi cevabım yok. Hayır var. Niye olmasın. Tatildeydim bi süre. Deniz güneş kum yeşillik filan. Dur bakiyim Ayşe Arman gibi tatil yazısı yazabiliyo muyum deniyim...

"15 Milyon Euro diyor ya! (bu bi alt başlık gibi bişey böyle)

Haftasonu kızım Alya'yı aldığım gibi Olimpos'a gittim. Tabii Dubai'den Olimpos'a direktoman uçak kalkmıyor. Biz de dedik maadem zenginiz biraz, para sıçıyoruz afedersiniz Dubai'de, dedik neden geze geze gitmiyelim? Sevgilimle konuştum, dedim biz Alya'yla tatile gidiyoruz, sen çalış bize para kazan. Zaaten zenginsin. İşin ne. Zengin seni. Sevgilim filan diyorum ama aslında kocam o benim. Ya da tam emin değilim kocam mı yoksa birlikte mi yaşıyoruz ne yapıyoruz. Biz biraz modern bi aile olduğumuz için, bi de zengin, birlikte yaşıyo da olabiliriz. Neyse. Olimpos çok şirin, güzel, aslında baya hoş bi tatil beldesi. Ama tabii ben kültürlü biri olduğum için herbişeyi biliyorum, o yüzden gezmek çok sıkıcı olmuyo. İkinci gün bi yat kiralıyalım dedik, nası olsa zenginiz ve kültürlüyüz ve moderniz ve zenginiz evet, Alya gitti iskeledeki adama fiyat sordu geldi; karşıma geçip elini aça aça "15 miyyon yuyo diyoyaaa!" demesin mi? Ahahaha biz tabii zengin olduğumuz için parası neyse verdik de, daha doğrusu Dubai'deki sevgilim, kocam ya da, her neyse, o gönderdi parayı, bastırdık aldık yatı. Zenginiz ya. Kültürlüyüz ve moderniz aynı zamanda. Çocuğumun adı Alya bi de. O kadar modern. Neyse. Zengin olduğumu söylemiş miydim?"

Off yok lan yok. Peeh. Pis kadın. Yazamıyorum onun stilinde. Bilemiyorum zengin hayatı nasıl bir şey. Neyse. Ben öyle bir "yazılara devam yazısı" yazıyım dedim arada. Yani hemen yarından tezi yok, o komikli şakalı noktalı yazılara başlayacağım. Başlıycam. Başliicam.

Evet cancaazımla bir Olimpos yapalım dedik 3 gün. Ve bu 3 güne sıkıştırılmış ama güzel bi tatil, bi dinlence, bi dönence, bi gülpembe. Off. Ne diyorum.

Güzel bir Olimpos tatilinden döndük tekrar Dubai'ye, ha şey, pardon, Ankara'ya, ve yazılara kaldığımız yerden devam ediyoruz. Bu arada söylemiş olayım; Olimpos güzel bi yer. Gidin görün. İki denize girin, iki yanın olm. Bu ne bembeyaz. Olmaz böyle. Ben o kadar yandım ki şu an aynaya bakamıyorum, bakınca adeta bir Güney Afrikalı vuvuzelalı taraftar görüyorum, o derece karardım. Evet.

Alyaaa, gel kızım!!

Bu arada ne kadar da modern ve zenginiz değil mi, ahahaha!

Daçe.

3 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. littleiv says:

    ahaha hayvan (burada yazar arkadaşını çok övüyor) çok güldüm ya. Ayşe armani okuyan biri olunca daha süper oluyo (ben de ayşe arman okuyorum kulturluyüm yani). Geri dönüş iyi olmuş valla :)

  2. littleiv says:

    ahaha hayvan (burada yazar arkadaşını çok övüyor) çok güldüm ya. Ayşe armani okuyan biri olunca daha süper oluyo (ben de ayşe arman okuyorum kulturluyüm yani). Geri dönüş iyi olmuş valla :)

  3. Daçe says:

    ehuhe teşekkür ediyorum bro, ayşe arman okuduğunu bilmiyodum ama tabi arada okumak da lazım. kültürlü seni. eyvallah :)

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)