7 Haziran 2010 Pazartesi

Kuala Lumpurluluk

5 tane ömer üründül tadında yorum
Neyaptın sevgili okur? Canının sağlığı devam ediyor mu umarsızca? Etmese nası okucaksın dimi, o da var.

Finallerim vardı benim. Ben kimim ben nerdeyim. Emreğaydın modunda. Finallerim bitti ama. Çok şükür allaama. Bu da yaşlı teyze modunda. Finallerden bir çoğu, şu yağmurlu-dolulu günlerde, girdiği yerde ne yazık ki açılmayarak beni ıpıslak, sırılsıklak bıraktı. Çin malı şemsiye almıycaksın. Bunu bilir bunu söylerim.

Ben bu okulun, sevgili okur, Matematik Departmanı'na inceden kılım, söylemiş miydim. Ha evet söylemiştim, ilk midterm'den 8 aldığımda. Yazıyla falan da sekiz. Her halükârda sekiz aldım. Neyse, bir büyüklük gösterip unuttum onu. Fakat insan adamsendeci olmayagörsün; hemen bir yeni apaçiliğe, bir vurdumduymazlığa, efendime söyliyim bir kıldöndücülüğe girişmişler. Efendim bu pis departman, benim bütün finallerim bir şekilde 'gire-çıka' devam ediyorken, bitmeden yani, daha devam ediyoken, bütün bi dönemin notlarını açıklamış. Midterm final minal ne varsa. Benim bi moralim bozul. Sen bi moralim bozul. Ama nasıl bozul. Hiç hoş diil. Allaam dedim, nası cümleler kuruyorum öyle ya. Bütün sınavlar biter en son açıklarsın di mi. Ama yok. O gerginlik verilicek. O yaz okulu kokusu bütün bir odaya yayılıcak illa ki.

Te allaam ya.

Neyse.

O diil de finallerden kaç alıcağımızı BBG evinde eleneni filan açıklayan Doğa Bey açıklasa ya. Off. Ne heyecanlı olur ha. "Bölgelerden gelen oylara göre" falan.

kuala lumpurluluk duruşu diye bir şey var. bkz: ortadaki esneyen adam. has kualalı. belli.

Bence şu dünya üzerinde nerde kıyıda köşede kalmış bi halk var, böyle ne bir spor aktivitesinde duyarsın, ne bir anlaşmada-savaşta mavaşta adı geçer, aklına bile gelmez, dünyanın yükünü en çok onlar çekiyo işte bence. Şimdi mesela kalkmış, Kuala Lumpur diyor adam bana. Nerelisin diyorum, Kuala Lumpurluyum diyor. Övünerek. Böbüm böbüm böbürlenerek. E iyi güzel de kardeşim, Kuala Lumpur neresi? Kuala neresi Lumpur neresi. Kualalılık diye bir şey mi var? Çok acayip şeyler bunlar bence. Kendini asla ifade edemiyosun bir Kualalı Lumpurlu olarak. Dünyanın neresine gidersen git. Mesela şey var; Fransız Guyanası. Bi de normal Guyana var. "Nerelisin?" - "Fransız Guyanasılıyım." Hiç oldu mu o hiç? Bence olmadı hiç. Fransızsan Fransızım de efendi gibi, de ki "si muple alor on dans franss" falan, haa yok Fransız diil Guyanalıysan Guyanalıyım de. Şey gibi sanki. Anne Guyanalı ama kütük Fransa'daymış gibi.

Saçma mı oldu.

Einstein'ın relativite (bildiğin 'nazar') ilkesince; bu, diğer yazılara "nazaran" biraz kısa olmuş olabilir. Almanlar çok ilginç. Marx'ın "Das Kapital"i gibi, Einstein da "Das Relativ" diye kitap yazsaymış ya. Pis okurdum valla. Neyse. Bunlar Alman'ın bileceği iş. "Nerelisin?" - "Almanım." Bak ne kadar temiz. Ne kadar güzel. Bi de Lumpurluya bak. Tey allaam. Dünya garip.

Anında Edit: O diil de Kuala Lumpur da ülke değil başkentmiş 'ya la'. Ne biçim de cahilliğime geldi, ver ettim espriyi şakayı, rezil ettim Lumpurluyu güya. Kendimi rezil etmişim. Neyse. Yayınlayalım. Sansüre uğramasın.

Gittim.

Daçe.

5 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. pınar says:

    ahahaha mükemmel, formumunu koruyorsun :D

  2. bi günde iki muhteşem yazı! brava daçe!..

  3. Daçe says:

    teşekkülleer teşeküller :) çok pis korururum formumu :) ehehe.

  4. littleiv says:

    eheheh doğa bey açıklasa fena olurdu hakkaten :)

  5. z.. says:

    yeni bi apaçiliğe koptum:D

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)