15 Nisan 2010 Perşembe

Taam Ya Ben Yaparım.

0 tane ömer üründül tadında yorum
Duydum ki Efes Pilsen, bir yandan reklamını yapacağı, bir yandan da düzenlediği aktiviteleri komikli-şakalı paylaşacağı bir blog yazarı arıyormuş. Bence aradıkları kan ben olabilirim. Evet burdan doğrudan Efes Pilsen Blog yetkililerine sesleniyorum, "al beni al al al". Hani aslında burda "şöyle iyi yazarım, böyle deli yazarım." diye atıp tutmam gerekir, ama Efes'çilerden ricam, madem onlar beni istiyor, bi zahmet önceki blog yazılarımdan birkaç tanesini de okusunlar. Eğlenceli komikli falan zaten hepsi. Şimdi bu yazının linkini şuraya göndermem gerekiyor. Ondan sonra olursa ne âlâ, böyle Efes nerde ben orda olucam gibi bir durum söz konusu. Festival ossuun, konser ossuun, maç neyin ossun. Bişey çıkarsa haber veririm sana sevgili okur. Merakta bırakmam seni. Çok da merak ediyordun çünkü, evet tamam.

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)