15 Nisan 2010 Perşembe

Fizik ve Matematik Departmanlarına, Ankara.

5 tane ömer üründül tadında yorum
bu satırlar iki gün önce kaleme alınmış, fakat o zaman günyüzüne çıkmamıştır...

Selam sevgili okur. Sana yine fizik bölümünün bilgisayar labından yazıyorum. Evet yapıyorum bunu. Yine labın bir yerlerinde insanlar çok ciddi, kritik, mühim işlerini hallediyor bilgisayarda; essay yazıyor belki, ödevini falan yapıyor. Ben, utanmaz ben, blogu açtım, yazı yazıyorum. Evet. Beyleyken beyle.

Fizik bölümü, geçen haftalarda girdiğim midterm'den 8 (yazıyla sekiz -yalan yok-) veren bir bina. Çatısı falan var. 8 dediğim de yanlış anlaşılmasın, 100 üzerinden olucak hali yok, yuh lan o kadar da salak diilim, 10 üzerinden 8... İnanmadın dimi sevgili okur? Ben de inanmadım zaten. Bildiğin 8/100 aldım. Yani sen, fizik bölümüne diyorum, sen fizik bölümüsün, büyük düşün, bak ben bütün derslerimi senin soğuk amfilerinde, o buz gibi ve yürek dağlayan, yalnızlık amfilerinde alıyorum (tuna kiremitçi tarzı duygu sömürüsü), ben senin kantinin, fizik kantininin yıllık cirosuna yüzde 70 etki ediyorum. İki hafta üst üste poğaça ve çay almasam ne olursun biliyor musun? Taş olursun taş. Bazen ihtiyacım oluyor, tuvaletlerini falan kullanıyorum, neticede hepimizin ihtiyaçları oluyor bazen, olmuyor değil, ama ben o kadar temiz kullanıyorum ki o pislik tuvaletleri.. Nasıl bıraktığımı görsen beni hademe olarak işe alırsın yemin ediyorum. Bütün bunlara rağmen sen bana hala 8 veriyorsan sevgili fizik departmanı, ki departman olmuşsun ama adam olamamışsın, ben sana daha hiçbişey demiyorum.

Peki ya matematik bölümüne ne demeli? Sırf istikrarlı bi öğrenci olayım diye mi 8 verdin sen de? Evet sevgili okur, bu iki çakal bölüm, bu iki kafadar, iki tane göbekleri bağlı, yedikleri içtikleri ayrı gitmeyen (çünkü bazen görüyorum matematiğin önünde, fiziğin önünde efes kutuları falan) iki sinsi bölüm kafa kafaya verip 8'er almamı sağladılar. Artık o kafa-kafa'da ne tip bi geyik döndü bilmiyorum, "dostluk kazansın." mı dediler artık, "sekiz-sekiz, atan alır." mı dediler ne dediler, pisler, anlamadım.

Neticede totalde 16 ediyor ve o bile herhangi birinin körvünü tutturmaya yeterli diil. Ama diyorum ki burdan fizik ve matematik departmanlarına, sen duuuuur sen duur! Dönüşüm muhteşem olucak. Arz ederim.

bu arada fizik notumla bilgisayar mühendisliğindeki bir arkadaşı tokatlamışım, şimdi isim verip rencide etmek istemiyorum. gerçi daha ne rencide olucan, yuh, oha, 6 almışsın. neyse. ben bişey demiyorum.

5 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. littleiv says:

    ya labda blog yazma olayından ben de utanıyorum napıcaz bilemedim :)

    olaya uzak yaklaştım sanırım

  2. Daçe says:

    ahuah:D evet ters köşeye yatırdın bir an için.

    bence böyle ciddi işlerin yapldığı labların yanında bi de küçük bi tane gayriciddi işler için kullanılcak lab olmalı. herkes youtube'a girmeli, feysbukta status yazmalı, blogu güncellemeli filan. olmalı.

  3. pınar says:

    ''...bu iki çakal bölüm, bu iki kafadar, iki tane göbekleri bağlı, yedikleri içtikleri ayrı gitmeyen iki sinsi bölüm...'' (Daçe, 2010)

  4. ahmet says:

    rencide encide ncide cide ide de e.. :)

  5. Daçe says:

    euehueh, üzgünüm ahmet kendin kendini deşifre ettin ben bişey yapmadım :D

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)