19 Nisan 2010 Pazartesi

Tüm İzlanda Halkına

3 tane ömer üründül tadında yorum
nasıl da iştahlı patlamış çirkin isimli.

"İzlanda hakkında espri yapmazsam ölürüm." hastalığının son kurbanı olarak bu konuda daha fazla sessiz kalamazdım...

Şimdi ben burdan doğrudan İzlanda halkına seslenmek istiyorum. Hiç lafı dolandırmadan. Sevgili İzlandalılar, hatta İzlanlar diyim hepimiz açısından bi kolaylık olsun, neabersiniz? Keyifler yerinde mi? Bence yerinde olmalı. Bütün dünya sizden bahsediyo çünkü şu an. Uluslararası spor müsabakalarında curlingten (vici vici vokke diye buzu ütüleyip, pock kaydırmaca) ve bi de her sene her sene finale kaldığınız Örövizyon'dan başka hiçbir aktiviteniz yok, ve dünya sizi tanısın istediniz. Peki neydi bizim suçumuz?

Bak arkadaş, ben zaten öyle buzun üstüne hoppadanak ev kuran adamdan bi uzak dururum tamam mı. Kaldı ki sen sana rahat batmış gibi, adeta bir utanmaz gibi, buzlu buzlu yerlere oturuyosun, ki nasıl ishâl olmuyosun anlamadım, çocuğun falan nası oluyo, çünkü benim bildiğim "soğuğa oturma çocuğun olmaz yavrııııım." derler. Oraya oturuyosun, bi de pis pis ordan bakıp diyosun ki İzlanda olsun burası böyle komple, bi dilimiz bi bayraamız olsun. Ne biliyim işte başımızda bi kral, bi yöneticek işte kim varsa o dursun falan. Bunu diyosunuz, tamam da. Özellikle o dil konusunda bi soru sormak istiyorum...

Çok net olucam. Eyjafjallayjöküll nedir?! Bu ne aymazlıktır, ne adamsendeciliktir, bu ne bariz Bilica'lıktır, ne pislik bişeydir?.. Pis misiniz oğlum siz? Eyjafjallayjöküll yazıcam, yazamıyorum. Kopipast olmasa apışıp kalıcam. Buzun üstüne otura otura bence belinizi üşütmüşsünüz siz, kafa yapmış çok soğuk, ne biliyim öyle şeyler olmuş.

Yarından tezi yok akıllı oluyorsunuz. Öyle Eiður Guðjohnsen'lerle, Reykjavik'lerle, Eyjafyallayöküll'lerle falan hiçbir yere varamazsınız. Gerçi az Guduyonsen demedik küçükken ama. Neyse. Bu blog postu aracılığıyla tüm İzlanları bir zamanlar boyunduruğundan çıktıkları Danimarka'ya yeniden bağlanmaya davet ediyorum. Özerklik falan da diil, normal Danimarkalı olucaksınız hepiniz. En azından bi derece iletişim kurabiliriz diye düşünüyorum. Haydi.

Daçe.

3 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. littleiv says:

    zaten en net cümle şey demiştimdi en son'a çıkmış bile :)

    Özerklik falan da diil, normal Danimarkalı olucaksınız hepiniz..

    ahahahha

  2. Adsız says:

    bu yazı bi harika falan mı olmuş ne,çok mu eğlendim ne :D

  3. Daçe says:

    @littleiv; eyvallah bro :)

    @adsıziv; teşekkür ettim... ettim mi ne :P

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)