25 Haziran 2011 Cumartesi

Mim'siz İyiydik Fekat?

1 tane ömer üründül tadında yorum
"Bugüne kadar merak ettiğiniz bir kişi, nesne, olay, vs. için ilginç, çılgın veya sizden beklenmedik bir şey yaptınız mı ? Yaptıysanız açıklar mısınız ?"

Şimdi efendim ben hayatta "mim" denilen şeyi sevebilmiş, azıcık da olsa haz duyabilmiş bir blogger olamadım. İnsanlar birbirlerine boyuna "mim" gönderdiler, networklerini hayvan gibi genişlettiler filan, hatta "mim" sayesinde feysbuktan ekleşenler, poke'laşanlar, akabinde evlenenler var; ama ben bunu yapmadım. Lâkin, son yazısında sevgili Vladimir (kendisini çok fazla tanımıyorum, eğer bu nick'i değil de gerçek ismiyse kendisi Sibirya buzullarından yazan bir Rus balıkçı olmalı) bu üstteki soruyu göndermiş.

"Mim" denilen (şimdi sikko demek istemiyorum ama) adamsendeci oluşumun içine yerli yersiz girmek istemediğim için; ve fakat Kavimler Göçü sırasında herkes Avrupa'nın cıbıl plajlarına kaçarken dondurucu Sibirya'da unutulan pek sevgili Vladimir'i kırmak istemediğimden, kısaca yanıtlamak istiyorum gönderdiği soruyu.

+ Bugüne kadar merak ettiğiniz bir kişi, nesne, olay, vs. için ilginç, çılgın veya sizden beklenmedik bir şey yaptınız mı ? Yaptıysanız açıklar mısınız ?
- Yapmadım ya herhalde. Dur bakiyim... Yoksa yaptım mı lan? Aslında var ya kesin yapmışımdır. Hmm... Ya şimdi böyle birden sorunca heyecanlandım biliyo musun. Televizyonun karşısında hepsini yapıyodum halbusi. Bak şimdi... Ee... "Yaptım", sanki daha çok yapılmışlık ve hatırlıyormuşluk çağrıştırıyor. Öte yandan "Yapmadım" desem, dünyanın en sıkıcı, en tembel, pinekçi, iki yüzlü pis adamsendeci insanı olacağım da kabak gibi âşikar. Hayatımda yanıtlayacağım ilk ve son "mim" sorusuna, "ya şimdi emin olamadım ama o sondaki "Yaptıysanız açıklar mısınız ?" kısmı çok sevimli olmuş. Hatırlamamamamama maykrofon şov mikrofon şov. Hatırlamamama rağmen uzun uzun açıkladım sanıyorum. Sevgiler, saygılar.

Daçe.

edit: en son cümle nooluyo, götün başın oynuyo? ama düzeltmiyim şimdi aşırı üşendim.

Bir kişi Ömer Üründül olmaya çabaladı

  1. Vladimir says:

    Bu yandırıcı yaz sıcaklarında öz vatanımın balıkçı köyündeki dondurucu yaz günlerini özlemlerlen yad ederken merak konusundaki merakımı mazur görünüz mirim.

    Ben de vakti zamanında mim sayesinde dünya evine girip nurtopu gibi bir dünya çocuğuna sahip olmuştum ki meğer aşkımız hiç bitmiycekmiş sanırken bile bir kıçıkırık mimden başka ortak bir özelliğimiz olmadığı cümle alem bilirken aşkımız başladığı gibi apani biçimde sonlanmıştı. pufff ve sabun köpüğümsü bir şey işte.

    Hayat bir tuhafmış meğersem asliye hukuk mahkemeleri, aile mahkemeleri, nefaka davaları felan. akraba cümbür cemaatinin mahkeme aşamasında hakarete varan beğenmeme sözleri insanın içi buruluyor. Belli etmeyi çemkiriyorsun o ayrı.. Ama napalım ömür bu torba değil ki büzesin. Dertlenmişim ben yav, bak nasıl döküldüm anasını satim :p

    Ben en çok bu mimleri kim başlatıyor onu merak ediyorum. :)

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)