19 Haziran 2011 Pazar

Babalar Günümü Kutl... Lan?!

2 tane ömer üründül tadında yorum

"Babalar Gününüz Kutlu Olsun!!!1 :))))"

Açık konuşuyorum: Böyle şakalar yapmayın kardeşim. Bir erkeğin, özellikle daha 20'li yaşlarına yeni girmiş, gençliğinin baharında, üstelik KYK'dan aldığı aylık krediyle mâli dengesini oluşturmaya çalışan bir erkeğin mail adresine böyle başlıklı mail atılır mı! Yakın zamanda sevgili rectoa'nın da başına gelmişti, ehere mehere diye gülüp geçmiştik ama insanın başına gelince hoş olmuyormuş.

Yazık günah. Böyle şaka yapılmaz.

Cidden baba olanların da babalar gününü kutluyorum, kaldı ki baba olan da herhalde bu blogu pek okumaz gibi. Belki benim babam arada bakıyordur. Bi kere okuduğunu söylemişti çünkü, "Oğlum o ne öyle, hep göt möt yazmışsın" diye de eleştirmişti. Okuyorsan, bi de blogdan kutluyorum baba. Evde görüşmek üzrü.

Ha yok sana demedim sevgili okur, babamla konuşuyorum, seni niye çağırayım eve. Hınzır seni. Muzip. Munzur. Hadi git şekerli kahve seni.

2 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. rectoa says:

    bence toplanıp bu reklamları protesto etmeliyiz. çıkış sloganımız da şu olmalı;

    "yüreğimize iniyodu olm!"

  2. Daçe says:

    kesinlikle hafız, ayıp denen bişey var zira..

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)