28 Haziran 2011 Salı

Hafif Yaz Yazıları #2

0 tane ömer üründül tadında yorum
» Sen bu satırları okurken, ben Olimpos'ta kulaç üstüne kulaç atıyor, eğlenceden eğlenceye koşuyor, ayılar gibi yemek yiyip bira içiyor olacağım.
» Ehehe böyle de adamsendeci bir insanım.
» Şimdi onu bırak da, Malın Gözü'nün güzide yazarı rectoa'nın yazın hayatına son vermesi ne olucak. Adam resmen kapatıp gidiyor blogu, artık ev sahibinin Almanya'dan oğlu mu geldi ne olduysa, arkasına bakmadan topuzlaya topuzlaya koşarak gidiyor buralardan.
» Vay anasını.
» Bir yerde insanlar "Canını yerim" söz öbeğini özür dilemek anlamıyla kullanıyorsa, o yerde güneş hemen hemen aynı yükseklikte seyrediyor, fakat insanlar giderek "can"laşıyor demektir. Geçen gün bizzat şöyle bir monolog işittim: "Gusura bakma Metin Abi ya, valla canını yerim gusura bakma..." Nasıl o anlama geldiğini henüz bulamadım, çalışmaların sürüyor.
» Dünya çapında büyük yankı uyandıran korku filmi: "Herhangi bir araçla cam kenarında yolculuk ediyorken, o cama arı gelmesi, uzun süre yukarı tırmanıp tırmanıp aşağı düşmesi, o her düşüşte yüreklerin ağza gelmesi"... İsim biraz uzun fakat kapış kapış gidiyor.
» Çocukken hep Çiçek Taksi'deki taksi durağının neden o kadar büyük olduğunu, resmen daha önce hiç iki oda bir salon (üstelik bir de çatı katı vardı) taksi durağı görmedimiği düşünüp dururdum.
» Hayat sürprizlerle dolu sevgili okur.
» Tek ayakta kalma şansı "İSTANBUL" yazılı tişört tasarlamak olan adam var şu piyasada. Ondan sonra yok efendim hayat yeterince sürprizlerle dolu değilmiş falan. Bunlarla gelmeyin rica edeceğim. "He İStanbul, She İStanbul" kepazeliğine hiç girmek bile istemiyorum hele.
» "Ben sana vermem" diye şarkı var sanıp uzun uzun dalga geçiyordum, meğerse o "Ben sana nerden"miş.
» Biterken şu sakin, "Amaan skerim ya hayat güzel" diyen, kendi çapında mutlu olan şarkıyı herkese tavsiye ediyorum > http://fizy.com/s/14yvku. Öperim.

Daçe.

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)