5 Haziran 2011 Pazar

Lady Gaga Var Lan!

2 tane ömer üründül tadında yorum
bu fotoğraf, hacettepe üniversitesi kızlar tuvaletinde çekilmiş sevgili okur.
ben de diren'in yalancısıyım.o da bi tane kız arkadaşının yalancısıymış.
bu durumda herkes yalan söyleyecek halde olmadığı için hooop fotoğraf tamamen gerçek. ehehe.
insan bi repüte olmuyor değil tabii...

● Finaller... Finaller mayın tarlası gibi bazen... Cam kırıkları, eline batmaya mahkûm birer sinsi gibi... Pisler, adamsendeci köpekler! Olm benden hiç şair olmaz ya gerçekten çok çabuk sinirleniyorum pis bişeyden bahsederken.
● Çok acayip şeyler olmuyo mu ya hayatta (mesela üstteki fotoğraf gibi... ehehe yok yok başka bişey diycem). Ne biliyim bence inanılmaz benimsiyoruz bazı şeyleri, ama biraz yabancılaşıp baktığında aslında çok acayip olduğunu fark ediyosun. Mesela ben geçen gün bi düşündüm, biz bayaa bayaa insanlık olarak elimizden geleni yapıyoruz bence. Düşünsene; bi kere, bütün dünya uykusundan özverip sabah 7'de işe okula gitmek için uyanıyo. Bundan daha büyük fedakârlık olabilir mi ya.. Bak mesela ben, 7:30'daki semt servisinde yetişicem diye 7'de-7:10'da uyanıyorum. Üzerine özveri tanımam arkadaşım. Yarın bir gün, bizden sonraki kuşaklardan kimse çıkıp da -biliyorum hepsi bu satırları tek tek okuyup hiç de gülmiycek, köpekler, açın da kıçınıza gülün olm. neyse- "Vay işte çevremiz çok kirli, ozonumuz delik, dünyayı kötü adamlar yönetiyor, ülkemizde benzinin litre fiyatı 35 lira, bik bik bik" diye gelmesin. Hiç hakları yok. Bütün bir öğretim yılının neredeyse üçte biri boyunca sabah 7'de kalktım. Hadi bakiyim şimdi kıçınıza gülmeye devam edin. (Hem bizde Messi var, Lost var -gerçi ben daha izlemedim-, Nihat Doğan var, işte ne bileyim Umut Sarıkaya filan var böyle, Amerikan başkanı siyah, LADY GAGA VAR LAN!, ayrıca halihazırda bulunan iPhone, Facebook gibi şeylere hiç girmiyorum öyle de olursa net ezeriz)
● Şöyle bi mutlu olmadın mı sevgili okur sen de? Vay anasını biz aslında bayaa bayaa iyiymişiz demedin mi? Şahsen ben şu an kuş gibiyim. Püfür püfür.
● Nerede bir basketbol topunu tek elinin avuç içiyle yukarıya doğru tutup, potaya adım adım yaklaşıp, basket atmaya çalışan 30-40 yaş grubunda adam görsem, orda çok sağlam burkulurum, bir anda kan beynime akar, ensem soğur, ellerim titrer. Hele o adam bi de topu atarken zıplamıyor, destek almak için bi dizini diğerinden daha çok kırarak eğiliyorsa... Off. Şu an çok kötü oldum ya bi mola verelim.
● Heheh yok ya ne molası, istikrar sürsün yazı büyüsün.

erdal beşikçioğlu (behzat ç.) gazi üniversitesi'ndeki söyleşide, gelen orijinal bir soru üzerine 'sette başına gelen komik bi olay'ı anlatırken...

● Bak şimdi çok süper bi tespit yapıcam BAKIYO MUSUN bak bak... (oha resmen bütün ilgiyi bu yöne çektim ha) Hani bi ünlünün söyleşisinde böyle bi sürü insan arkadaşıyla gelmiştir falan ya. Heh işte o ünlü, söyleşinin herhangi bir anında, 'yıllar önce başına gelen komik bir olay'ı anlatmaya başladığında -çünkü bi söyleşide "Başınıza gelen komik bi olay var mı?" sorusu gelmezse o söyleşi olmuyor biliyorsun- bir anda yanındaki arkadaşına dönüp "Ehehahah bak bak bunu iyi dinle bu süper bişey yaaa :D:D:D ehehehaha ay çok komik buuu kesin dinle bunu bak şimdi :))))" diyip aşırı mutlu ve tatminkâr bi yüz ifadesine bürünen adam var ya... (off resmen bastım tespiti bastım tespiti) İşte öyle arkadaşın puu Allah belasını versin ya. Böyle tükürüklü bela okudum bu sefer. Modern hayatın, komik video tavsiye eden arkadaş ile yavanlıkta başı çektiği iki insandan diğeri bu adam işte.
İblisin oğlu sus da dinleyek işte mal!! da diyemiyosun tabi söyleşinin ortasında.
● O diil de bi söyleşide ünlü artık fıkra anlatma kafasına ulaşmışsa ben o ünlü için çok üzülmeye başlıyorum. Gerçi, gamsız, o üzülmüyor ama ben onun yerine çok fena kederleniyorum. Çünkü bi ünlünün kendi söyleşisinde fıkra anlatması demek, o ünlünün bayaa bayaa düz adam, mal, anlatacak bir şeysiz, bomboş pis bi insan olması demek. Fıkra ilerledikçe insanların ona olan sevgisi azalır. Sen hayattan soğursun falan. Iyy off. Bugün baya kötü şeylerden bahsediyorum ya, içim karardı.
● Şimdi bu Ankara'da Gordion diye bi alışveriş merkezi var ya (bilmeyenler için-var evet); sanki orası bana orijinalinde Kordion'muş da, sırf Ankara insanı daha rahat söyleyebilsin diye Gordion denmiş gibi bir izlenim veriyor. Gordion'a gidek laa. Valla Ankaralılık akıyor benden de ha. Ehehe. (La bebe sus iki dakka la.)
● Bu sene de bir 'bacak devrimi' yaşandı, ya da sanki öyle bir şey. Yanlışsam yanlışsın de, doğruysam doğrusun de, for english please press nine.
● O zamaaaaan... İyakşamlar. Neaber?

Daçe.

2 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. ebruhu. says:

    allah belamı versin ki şahidim o yazıya, kütüphanedeki kızlar tulavetinin en soldaki kabininin kapısı hatta, öyle de net konuşurum. ilk gördüğümde sadece sinvegur vardı, ablamızın sevgisi günbegün artmış demek kü. eheh, hadi iyisiniz iyiiyiyi. iyisiniz şşş. (yavşak göz kırpmalı, ağız oynatmalı şey. böyle bi.)

  2. Daçe says:

    ahahah :D sinan görmese bari bu yorumu, şımarır hemen pislik :D

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)