5 Temmuz 2011 Salı

Hafif Yaz Yazıları #3

6 tane ömer üründül tadında yorum
» Herkes de tutturmuş bir olimpos. Hayır bi de böyle afili afili yazıyolar, "Olympos" filan diye. Ben bi yere gittim ya, herkes oraya gitsin. Resmen bir Hilal Cebeci kadar followersım olmuş vay arkadaş.
» Gündemi de takip etmiyor değilim ha. Neaber sevgili okur? Bakıyorum sıcaktan al al olmuş yanakların, yol yol olmuş şakakların. Neyse ben devam ediyorum sen hızlıca okuyup yakalarsın. Bir otur soluklan önce.
» Kadınları anlayamamamamamama maykrofon şov: Bazı kadın mağazaları, şimdi akssesorays diyip isim vermek istemiyorum, zaten söyleyemediğim gibi yazamıyorum da, neyse, bu bazı adamsendeci kadın mağazaları, yılın bazı zamanlarında kafamdan birazcık daha iri puntolu yazıyla %50 indirim'i dayıyor mesela vitrinine. Hoop kadın kişisi o indirim tabelasını, çünkü o basit bir yazı değil, tabela o artık, yaklaşık 50 metre uzaktan, ceza yayının gerilerinden görüp "Hemen" diyor "girmeliyim" diyor. Orta-şut karışımı bir yönelmeyle, çita gibi atlıyor hemen mağazaya. Sanki hayatı boyunca görüp görebileceği ilk ve tek indirim kampanyasıymış gibi. Halbuse hiç bilmiyor ki, aslında o indirim geçen ay da vardı, ondan önceki ay da vardı. Hatta ben takip ediyorum, yılın 12 ayından 11'inde indirim oluyor bu akkseroraysta. Ama tabi kadın kişisi o an bir rüyada, cennetin tatlı rüzgârlarında olduğundan bunları hatırlamak dahi istemiyor; hatırlatana da (adam kişisi) itiraz ediyor. Gerçekten bazen, kadınların da hayat kadar sürprizlerle dolu olduğunu düşünüyorum.
» Bir de Body Shop var ki; insanların "kakaolu çapak temizleme kremi", "avokadolu koltukaltı jeli", ne bileyim işte "karpuz kabuğundan saç bakım ürünleri" gibi gerçekten hayatî önem taşıyan birtakım ihtiyaçlarının şişe şişe şişelendiği; bütün bu şişelerin de, kadın kişilerin yanında mağazaya giren adam kişileri tarafından hayasızca kapaklarının açılıp açılıp "Hmmfffsss... Eehehe... Hımmfsss... Ehehehehe...." şeklinde mutluluktan mutluluğa... Off lan cümle o kadar kompleks bir hâl aldı ki nasıl bitireceğimi şaşırdım. Ama sen anladın sevgili okur.
» Şimdi bulamadım ama, Vicky Cristina Barcelona filminin soundtrack'leri içinde Ali Güven'in "Ardına bakma yolcu"sunun enstrümentali var ya resmen. Yemin ediyorum sana. Yüksek ihtimalle "caps or it didn't happen" diyeceksin, ama filmin bazı sahnelerinde "Ardına bakma yolcuuu, gece almaya geldi seni benden / Beni bir daha sorma yolcuuu, arama gittiğin yerdeeeeen" diye çalıyor. Şaka olsun diye söylemiyorum oğlum ya!
» Tahminen Nurus diye bir mobilya firması hiç dıuymadın ama, ben onun "Nurettin Usta"dan geldiğini öğrendiğimden beri aklımdan çıkaramıyorum. [Bu kez caps var].
» Buyursunlar yine sürpriz şarkıyla son buluyor efenim yazı: http://fizy.com/s/16oe6u
» Alnının çatından öperim sevgili okur. Yaz okulum da başladı, yine bir enerjiklik, bir böyle ooh neyse ne yazacağımı bulamadım. (ya da şuraya panpiş yazayım da google'dan gelenler çoğolsun)

Daçe.

6 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. Jano says:

    hangi şarkı benziyor yahu?

  2. Daçe says:

    valla ne kadar araştırsam da adını yahut kendisini bulamadım sonradan, ama bildiğin o yani!

  3. pınar says:

    Cancaaz insanları yanıltma, şarkının alakası yoktu izlerken de söyledim sana. İnanmayınız efenim siz sevgili Daçe'ye.

    Ayrıca %50 indirime atlayan çita ben oluyorum sanırım, kedi olduguma mı sevinsem deşifre olduguma mı üzülsem bilemedim şimdi!

    Ellerine sağlık :)

  4. Daçe says:

    euheuhueu cancaaz teşekkür ediyorum, ve evet ordaki çita benzetmesi elbette elimdeki yegâne örnek olan senden ilham alıyor :D

  5. Michelle says:

    We are all hearing about the atrocities with EF through French officials...better look at some other blogs instead of your own...you are not receiving the messages.

  6. Daçe says:

    mişel'cim, canım, ortalık karışık da değil ama aradan çık yavrum. hiçbişey anlamadım zaten. yanlış numara.

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)