22 Temmuz 2011 Cuma

Neden Ukrayna?

2 tane ömer üründül tadında yorum
Bunu bir ilköğretim okulunun bahçesinde buldum. Broşür. Ukrayna'da eğitim görmenin avantajlarından bahsetmek istemişler, gayet iyi niyetli. Ve sormuşlar: Neden Ukrayna? Bence cevabı çok açık lan. İnanılmaz bariz yani neden Ukrayna. Yolda birisi beni çevirip sorsa, hiç ön diyalog yaşanmadan, ön diyalog da neyse ön sevişme gibi, dese ki "Neden Ukrayna?", derim ki "Neden olmasın?" Zaten broşürün sağ üst kısmında "Sınavsız geçiş" uyarısı bulunmasıyla "tamam" dedim, çünkü resmen diyor ki "sınav mınav yapmıyoruz yeter ki gelin döşü kıllı kara türk erkeklerim benim". Yine aynı yerde muhtemelen Ukrayna'da bile çekilmeyen bir fotoğrafta, Türk bile olmayan bir gencin yüzündeki "Türküm, Ukrayna'ya geldim, ortam efsane, mutluyum" gülümsemesini görebiliyoruz. Evet... Hala da soruyor caps lock'ı da açmış. Terbiyesiz. Kendisi kötü niyetli de aslında bize söyletmeye çalışıyo bak şimdi düştü jeton. Allahın belası. Pislük.

Bunu bulvarın birinde yürüyüp sıcakta beynimi yakarken gördüm. Çünkü ben sıcakta beynimi yakarken yere bakarım ve bu ilân da yere yapıştırılmış. Şimdi... Tektaş İlaçlama LTD ŞTİ'nin, muhtemelen Rıza Tektaş isimli naif ve şakacı sahibi, "Olm bi ilan vericem ama bi baksana nası fikir :)))" şeklinde gayet sempatik ve iyi niyetli girişimini bir espri ile sonlandırmak istemiş, ortaya da böyle bir ilân çıkmış. Alo Böcük. Böceklere böcük diyen insanın yanaklarını sıkıştırıcaksın aslında. O Rıza ne sevimli. Böcük ne la, sempatik. Böcük ne. Hayır asıl tuhaf olan 21. yüzyılın süper hızda gelişen teknolojisinde ve sonsuz büyüklükteki internette "www.alobocuk.com" isminde bir site olması bence. İlginç. Şaşınç. Gerçi şimdi bana öyle geliyor ki bu Rıza sevimlisi, biraz baba kafasında olduğu için dükkânda sıkıldıkça Google'dan aratıp duruyodur Alo Böcük yazıp. Haliyle buraya da gelicek. Abi, Rıza abi, yanlış anlama on numara ilân olmuş.

Daçe.

2 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. pınar says:

    Bence 444 BOCUK olmalıydı o telefon numarası :))

  2. Daçe says:

    euheuh bir level yukarı çıkmışsın :D

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)