15 Temmuz 2011 Cuma

Hafif Yaz Yazıları #5

2 tane ömer üründül tadında yorum
» Neaber, daha daha neaber sevgili okur? Yazı şarkısını en baştan verip, aklıma geldiği gibi karışık bir post ortaya koymayı düşünüyorum: http://fizy.com/s/12mcyg.
» Bi kere, söyliyim, bazı kendinbilmez bloglarda burdaki kokteyl fotoğrafları hakkında atıp tutmalar, bir adamsendecilik, bir laf sokmak istercilik görüyorum. Hiç hoş değil. Tüm kendinbilmezleri kendinbilmeye davet ediyorum.
» Atasözü ne kadar saçma bişey abi. Zamanında biri bişey söylemiş, bu laf çok beğenilmiş, yıllarca kimin söylediği belli olmadan gizemini koruyup bugüne gelmiş. Şimdi. Bu nası bi sistem. Ben burda 2 yılı aşkın zamandır bişeyler yazıyorum, twitterda deli gibi binlerce twit yazmışım, feysbuk statüsleri ayrı bir şey... Allah bilir o kadar yazı arasından benim söylediğim hiçbişey okunduğunun ertesi günü zerre hatırlanmıyoken, zamanında, sırf ata diye, sırf "sizi ben yarattım, benimlen eşimin sevişmesinden yapıldınız siz, biz olmasak ohoo" triplerine giriyor diye, bu sözlerin bu kadar mühim sayılması falan. Gerçekten çok saçma abi. Hayır işler böyle yürüyecekse, daha bunun Serdar Ortaç'ı var, Demet Akalın'ı var allah korusun, belli bi zaman sonra onlar da ata olmayacak mı. Justin Bieber ata olacak lan. Oha. Justin Bieber'ın birilerinin atası olacağı zaman olacak. Hayskym bu ne biçim işmiş arkadaş.
» Gerçi düşününce ben bile ata olucam lan. Ehehehe. Eğer mesela, bundan 300 yıl sonra filan, uzaylılar ziyarete gelirse bu blogu da bulacaklarından adım gibi eminim. Adam dünyanın teknolojisini kullanıp geliyor taa nerden, blogu mu bulamayacak. Yorum bile yazar yemin ediyorum. İşte o zaman geldiğinde, "Vay be" diycekler, "insanların ataları böyle esprili şakalı insanlarmış demek ki" diycekler, hatta bir ara birbirlerine benim yazıları gösterip "Ahahahaah oğlum çok komik lan benim de başıma gelmişti, baksana" diye link paylaşıcaklar. Gerçi ben bir uzaylının link paylaştığını düşünemiyorum. Sen hâlâ link paylaşıyorsan sokaktaki apaçiden ne farkın var. Benden ne farkın var. O kadar gelmişsin ışınla mekikle filan ama sen de yalanmışsın uzaylı. Hadi uzayına geri dön, buralarda olma artık, sana göre yerler değil. Hadi canım.


»Kuran kursuna giden arkadaşım, "Sen neden gelmiyorsun?" dedi. Sanki su çok güzel gelsene diyor. Öyle bir normal söylüyor, öyle günlük konuşuyor. Dedim, "ben biliyorum derdimi anlatıcak kadar, çat pat". Tabi benim bunu söylememle çat-pat! diye çarpılmam bir oldu. Olm zaten belli kalıplar var, "Allahım" diye başlıyorsun, isteğini söyleyip "amin" diyorsun. Zor bişey değil ki. Ayrıca Kuran kursunda niye Arapça öğretiyorlar abi, mezun olunca Arabistan'da mı iş bulucak. Neyse bunlar biraz şey mevzuular. Kokteyl filan içen insanız şurda. Kokteyl olmasa. Neyse.
» Cityville, Farmville gibi oyunlar hangi kafayla yazılıyorsa, oyunda "elmalı tart" ekiyorsun tarlana. Gerçekten çok mantıklı. Tıpkı gerçek gibi. O değil de Zynga'nın da kuran adamın köpeğinin ismi olması... Acaba o köpek biliyor mudur adının bu kadar yersiz kullanıldığını. Sırf kendi adıyla sahibine milyarlarca dolar kazandırdığını.
» Şurda ben masal anlatsam dinlemezsiniz pisler, ama J. K. Rowling yazınca dünya çapında 8 trilyon dolar gişe elde ediyor. Ben böyle süprizlerle dolu hayat görmedim arkadaş.
» Feysbukta paylaşılan bi klibi açıp şarkıyı dinleme başlıyosun, sonra başka şeylere bakıyosun, o sırada hop diye kapatıyosun ya feysbuk sekmesini. Hah öyle durumun allah belasını versin, her seferinde kendi zekâmı sorguluyorum.
» Dinleyip halay çekiyoruz: http://fizy.com/s/124gwu . Görüşmek üzre sevgili okur. Öperim gıdından.

Daçe.

2 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. Jano says:

    bu hafif yaz yazilari hosuma gidiyor gercekten :)

  2. Daçe says:

    teşekkür ediyorum, o halde devamını ısrarla bekleyiniz :)

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)