1 Nisan 2012 Pazar

Kadın Hafızası

6 tane ömer üründül tadında yorum
Hafızası çok güçlü, ama öyle böyle değil bayaa on yıl önce, mesela, şubatın 20'si akşamı pilavın yanında ne yediğini filan hatırlayacak kadar hafızaya sahip insanlara inanılmaz saygı duyuyorum ben. Bu kişiler tabi genellikle kadınlar oluyor, artık bunun geni mi var güdüsü mü var nedir; atıyor beyne, beyin tabi maşallah 32 terabaytlık dahili harddisk, hoop o bilgi karışıyor gidiyor beyinde bir yerlere. Sonra mesela, dört-beş yıl sonra hiç beklemediğin bi anda, "O gün" diyor "hani biz Mango'dayken bi kadın vardı ya" diyor, "hani böyle V yaka kırmızı bi bluz giymişti" filan diyor. Oha. Nası ya. Devam da ediyor. "O kadın hani benim de beğendiğim mavi babetleri almıştı ya" diyor, vay amk diyorsun sen orda kafanda parçalar bir araya gelene kadar bayıltıcı darbeler geliyor; "O babetleri iyi ki ben almamışım çünkü zaten yedi sene önce de hatırlarsan ona çok benzer bi babet almıştım" diyor, "hani aynı gün Karayip Korsanları'nda oynayan bi adam var ya yaşlı, göbekli, Jack'in yancısı, onun başrolde olduğu bi romantik komedi izlemiştik." Ve fataliti: "Hatırladın mı?"






Kilit. Kilitlen. Uzun süre hiçbir şey düşünemeyerek boşluğa bak. Öyle kaaal, kaal, kaal, kal. Dünyevi seslerin tamamı kaybolsun, gözlerin birbirine yaklaşsın, hiçbir şey duyma, görme, hayatta olduğunu hissedemeyene kadar kilitlen. Kafan ısınsın, şakaklarından bir iki baloncuk ter çıksın. Sonra yavaş yavaş kendine gelmeye başla, dış dünyanın sesleri boğuktan giderek netleşsin. Ellerini filan oynatabildiğini fark et. Derin nefes al, gözlerin normale dönsün. Sen beyinsel fonksiyonlarını yeniden aktive ettin de "Hatırlayamadım?" diye cevap verdim diyene kadar bi bakıcaksın, kadın gitmiş. Mango'da babet bakıyo. Şimdi tabi tamamen uydurdum ama bence her halükârda bu çok saygın bi güdü.

Eğer Melik Duyar değilseniz hayat gerçekten çok acımasız. Ha yok eğer Melik Duyar'sanız, aaa hoşgeldiniz ya hocam naaber? Ben sizi 90'larda takip ettim bi süre, posterity kelimesini poster iti filan diye öğretiyodunuz. Vay beee, bloga nerden geldiniz acaba hocam? Ehehe mail atın da bir ara kahve içelim, tüyolar alayım. Teşekkürleeer, sevgilerimle.

Ne diyorduk?

Tuzlu fıstık neden bu kadar seviliyor hiç anlam veremiyorum. Mesela kaju'nun neden sevildiği çok açık, tamamen Türk insanındaki yabancı sempatizanlığından geliyor. Kaju tam bir adamsendeci, içten pazarlıklı bir hayvan kaju. Neden bu kadar kin kustum, çünkü kaju'nun tadı çok güzel. İnsanı bağlıyor. Ama hayvan gibi pahalı. Mesela gittin kuruyemişçiye, diyosun ki biraz çerez alayım yemelik. Tuzlu fıstık alıyorsun, badem alıyorsun, mısır filan belki, işte yanında biraz kuru üzüm, kabak çekirdeği vesaire derken kasaya gittiğinde bi fiyat söylüyolar, ödüyosun. Hah. İşte kaju yemek istersen, sadece kajudan bahsediyorum, yine aynı parayı ödüyorsun. Para başına düşen yemiş miktarı eksponansiyel olarak azalıyor. Ee. Benim yemiş miktarım düştüğü gibi, yemişten alacağım hazda da bi artma oluyor. Çünkü kaju'nun tadı çok güzel. İnsanı bağlıyor. İşte böyle ikilemlerde bıraktığı için kaju tam bir ırıspıçıcığı. Sevgiler kaju.

Bozuklukları koyduğu yere "The Boss" diye çıkartma yapıştırmış dolmuşçu var.

İsviçreli bilimadamlarının yaptığı bir araştırmaya göre, bir yılda tam 1 ayım dolmuşta geçiyormuş. Evet bilimadamları olmasa da istatisyen tatlısı cancaazın yaptığı bi araştırmaya göre. Hatta araştırma da dediğim, bildiğin hesap makinesi işlemi. Neyse mühim olan o değil. Mühim olan günde 2 saatten ayda 56 saat, yılda da 28 günümü dolmuş içerisinde, dolmuş havasını soluyarak, dolmuşta yaşayarak geçiriyor olmam. Ressmen her yıl bir ay dolmuştayım lan. Oha. Bence bu çok acayip bi istastistik oldu.

O zaman iyakşamlar.

Daçe.

6 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. pınar says:

    ahahahhahahahhahha fil hafızalı kadına çok güldüm. Ama sonra pek gülmedim, ben de mi öyleyim diye düşündüm. Güldürürken düşündürmek bu olsa gerek! 'yakşamlar' der kaçarım. :)

  2. Daçe says:

    eeöö (düşünüyor gibi yapıp zaman kazanıyor), teşekkür ve sevgilerimle, yakşamlar :)

  3. ali_ağaoğlu says:

    evlat,hesaplattırdım benim de bir yılda 1 ayım bmw de, 1,5 ayım lamborghini de,yaklaşık 1 ayım da helikopterimde geçiyomuş.senin gibi dolmuş insanı olsam napardım bilmemm,napardım bilmem

  4. QueenB says:

    Ahahahha şu an kendimi okudum resmen! Yalnız böyle bir hafızaya sahip olmanın kötü yanları da var. Mesela, sen yine 7-8 sene öncesinden bir şeyler anlatmaya başlıyorsun. Sonra bir daha, bir daha, daha fazla ve daha fazla... İnsanlar bir süre sonra tarihin tozlu sayfalarından koparıp anlatmış olduğun o küçük detayları hatırlayamadığı için yalan söylediğini, uydurduğunu falan düşünmeye başlıyor :)

  5. littleiv says:

    ahoahaohaoha çok güzel yazı olmuş daçe. Klasik bir daçe yazısı okuyarak gülme eğlenme aktivitemin daha sonuna geldim teşekkürler :)

  6. Daçe says:

    ben teşekkür ederim gadasını aldığım.

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)