2 Mart 2011 Çarşamba

Bi' Bakmışın Ben Yokmuşum

1 tane ömer üründül tadında yorum

Siz bu satırları okuduğunuzda sevgili okur, artık kaç gün sonra olur bilmiyorum, elbette Daçe Der Ki de çoktan açılmış olacak; ama bu akşam itibariyle Digiturk'ün adamsendeciliğin en üst düzeyine çıktığı, tıpkı 2 yıl önce olduğu gibi bugün de pire için yorgan yaktığını öğrendim. Yok efendim Süper Lig'in yayın haklarına şu kadar para virdik de bazı arkadaşlar bloglarında bedavadan maç yayınlıyor da... Allaallah. Ben mi yayınlıyorum ulan bu maçları? Beni niye kapattırıyosun? Ayının oğlu!

Haa bu blogların tümünün birden, tek bir düğmeyle kapanır gibi "mahkeme kararıyla" kapatılması, başka birilerinin de işine geliyor sanırım. Başkaları da çanak tutuyor. Yakın zamanda kişisel blogunda başbakanı eleştirdiği için mahkemeye verilen blogger arkadaşı unutmadık. Nereye unutucan zaten daha 1 ay bile olmadı belki. Belki de oldu. Neyse.

Şu anda kendi yazılarımın, kendi düşüncelerimin, kendi espri şakalarımın komikliklerimin olduğu bloga giremiyorum sevgili okur; fakat ne garip ki -buna da şükretmek lazım- bloga yeni kayıt gönderebiliyorum ve oturup bunu yazabiliyorum sana. Umarım blog açılana kadar kendine çok iyi bakmış olursun. Son aylardaki en ciddi yazımı da yazar, sloganı da verir, giderim:

#blogumadokunma !

ben bi bakiyim karşı bloglar da gitmiş mi... şaka şaka.

Daçe.

Bir kişi Ömer Üründül olmaya çabaladı

  1. Eternal says:

    konşuda atar çanları, nehneh.

    tünelliyoruz reyis.

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)