3 Mart 2011 Perşembe

Lose yourself in the presentation

0 tane ömer üründül tadında yorum
Selamlar sevgili okur, neaber? Bloglar hala kapalı, ama yine de gördüğün gibi hiçbir güç beni yıldıramıyor. Yine yazıyorum yine yazıyorum. Tam bir entüsiyastiğim ya. Bu kez karşına bambaşka bir türle, kısa bir fotoromanla çıkıyorum.

Şimdi benim 211 diye bir dersim var bu dönem, kendisi İngilizce dersi, ismi "Oral Presentation Skills". Mümkünse ismiyle ilgili kötü şakalar yapma kısmını hemen geçelim. Hafaya ilk sunumumu yapıcam. Ama bütün bir sınıfa karşı dakikalarca akıcı bir şekilde bişeyleri İngilizce anlatmak, şimdiden hafif bir panik hali, bir efendime söyliyim 'Ulan nası konuşucam lan ben, ne diycem ki'cilik, 'Allahım ben var ya sahnede kesin sıçıcam'cılık. Hayat hiç kolay şeyler istemiyor insandan sevgili okur. Hep zor olanı yapmamız bekleniyor. Kimse demiyor ki "Birader hadi Türkçe bi sunum yap bize." Yoook. İlla götümüzden ter atıcaz orda İngilizce iki kelimeyi bir araya getiricez diye. Allaalla. Adamsendeciler. Ayının oğulları! Neyse.

Haftayaki ilk sunumumda oluşabilecek tatsız bir durumu şimdi kare kare ekranlara getiriyorum ben de sevgili okur. Önceden çekilmişi var çünkü. Tıpkısının aynısı... yavrum perdeleri kapatalım bir..


Nası, sürükleyici anlatabildim mi? Allah başa vermesin vallahi çok fena. Haftaya çarşamba -'ya kadar bloglar gelirse- dualarınız benimle olsun canlar. Hepinizi öpüyorum.

Daçe.

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)