16 Mart 2011 Çarşamba

Blog Alemlerinden Feysbuk Notlarına

0 tane ömer üründül tadında yorum
Neaber sevgili okur? Kaç yıl geçti aradan ayrı ayrı?
● Bişey diyim mi; bu blogların kapalı olması tek kelimeyle ayıptır ya. Tamam ilk başta şaka yaptınız, güldük eğlendik ama tadı kaçtı artık. Hayır yazasım da kaçıyor yani. Ondan sonra vay efendim ülkemizden neden bir Dostoyevski çıkmıyor? Yazamazsam nası çıkıcak di mi. Hayret bişiy ya. (egom var patlatırım modunda başladık. hadibakalım.)
● Dur önce ben bir duyuru yapiyim... Entüsiyastik gibi her sosyal medya platformunda bulunma operasyonuma dün itibariyle ekşisözlük de katıldı sevgili okur. 9 aylık ballı bir sürecin sonunda sözlük yazarı olan arkadaşınızı (dacederki) destekleyiniz ve takip ediniz efenim. :) Reklamlar bitti.
● Geçen gün cancaazımla birlikte bir tıp merkezine gittik, cancaazım çinko ve demir testi yaptırıcak filan ben de eşlik ediyorum böyle (hem entüsiyastik hem centilmenim vay anasını). Bir insan demir testi yaptırmaya bir kilo ıspanak yiyip gider mi sevgili okur? Tamam 1 kilo değilse de 1 tabak ıspanağı yiyip demir testi yaptırmaya gitti kendisi. Cancaazım böylesine şahane bir insan işte. Çok seviyorum. Çok çılgın. 1 tabak ıspanağı yiyince Temel Reis oldu cancaazım, dedim reyizz cCc ne yaptın falan. Bu da böyle bir anımdır.
● Şaka şaka. Çok tatlı bir insan kendisi. Neyse şimdi bambaşka bişey anlatıcam. Tıp merkezine bir gittik, hani önce danışma gibi bi yere gidip hasta kaydı yaptırıcaz filan. Allahım. Danışmadaki insanların hepsi mi hasta olur? Tıp merkezi lan orası hayvanlar! Bak sana yemin ediyorum sevgili okur, 4 tane kadın var yanyana oturuyo, işte Bağ-Kur, Emekli Sandığı filan diyo böyle gün içinde binlerce kez, biliyosun o insanları, 4 kadından sadece 1 tanesi sağlıklıydı. Diğerleri gözünü açamıyor hastalıktan. Bi tanesi grip olmuş deli gibi, bi tanesinin suratını kızamık gibi yüzlerce benek basmış falan. Aboooğv yani. Bi insan hem tıp merkezinde çalışıp hem de hasta olmamalı ya dedim. Bu nasıl düzen böyle dedim ya. Dedim ki sonra siz dedim bu insanlara nası güven vericeksiniz ha dedim lanet olası hastalar, sizin dedim kıçınız başınız apayrı oynuyor resmen. En son da geçmiş olsun diyip çıktım.
● Fark ettim ki yaşlı insanlar, ama böyle çok yaşlı insanlar, çeşitli tıp merkezlerinde yaşıyor hale gelmiş. Hastane, sağlık ocağı, ne biliyim özel muayenehane filan. Buralar onların cenneti olmuş. Çok fena. Ben de yaşlanınca öyle mi olucam lan acaba. Her gün ilaç yazdırmaya doktora gidicem filan böyle paytalaya paytalaya. Enaam.

alakasız filan ama niye sürekli almanyadan fuara çağırıyolar beni ya? allahalla.

Kötü esprinin dibine yolculuk: Tıp merkezinde gittiğimiz doktorun adı Aşır'dı. Valla bak. Aşır diye isim mi olur lan dedim, ben dedim bunun odasına "Oov yee madafakaaa çek dis aut!" diye girerim dedim. Girdim de. Kendisi, çok sakin, çok kuul, bana "Get the fuck out." diye yanıt verdi. Usulca çıktım.
● O diil de, dünya siyasetinden, dış politikadan falan şöyle birazcık, çok diil de, azıcık anlayan adamın da girdiği ortamlarda hiç tutulamaması noolucak ya. Tutunamaması diil bak, tutunuyor iblisin oğlu, ama tutulamıyor. Bir başladı mı Ortadoğu'dan giriyor Japonya'dan Çin'den çıkıyor, arada Amerika diyor, Usame Bin Ladin diyor, Kutuplardaki petrolle bitiyor konuşma. İblis. Bir anda ortamın hâkimi oluyor. Şerefsiz. Hayvan. Mason tarikatlarını ezbere biliyor ayının oğlu. Pis. Gerçekten şu an çok sinirliyim.
● Bizim okulda bana çok ama çok benzeyen bir insanın varlığına dün üzülerek şahit oldum sevgili okur. Fotoğrafını çekip buraya koyardım, altına da 7 farkı bulun yazardım ama, ne biliyim, çok kötü bi psikoloji, yıllarca eşsiz benzersiz gibi, adamsendeci gibi yaşıyosun, sonra bi gün biri çıkıyo sana çok benzeyen, bütün dünyan yıkılıyo. Öyle gibi bişey yani. Belki de değil. Ne biliyim ya off gerçekten benziyor çok kötü bişey bu allahım.
Grupça yürürken arkada kaldığı için bir anda grubun iki ucundan birine doğru hamle yapan adamın dramı diye kitap yazsam New York Times Bestseller olur, ama şimdi kim uğraşıcak ya sktret.
Miyop olmak: "Lan! Köpek mi o? -tırs- Köpek mi oğlum lan o ne o? Simsiyah. Torba da olabilir ya. Ayı kadar lan. Hiç hareket etmiyo ya köpek diil mi ki? Köpekse çünkü hayatta kalma şansım hiç yok gibi bişey. Bugün her şeyin sonu mu yoksa ya? Her şey buraya kadar mıymış? Allahım günahlarımı affet yarabbim. O köpek di mi yani kesin? En kötü yerden bişey alıyomuş da atıyomuş gibi yaparım... -yakınlaş iyice- OFFFF. TORBAYMIŞ YAAAA. Mnskim senin torba gibi yaa! Nası korktum gece gece ırızbıçıcığı. OHHHFF. Dizlerimin bağı çözüldü yemin ediyorum... LAN? Şu karşıdaki de torba di mi? Hareket mi ediyo sanki o? Ölücem şimdi yemin ediyorum korkudan ya..."
● Şimdi her yer buzlandı burda, bi de her yer yokuş rampa filan. 60 derecelik eğim var resmen adamlar gelmiş yerleşim yeri kurmuş manyak gibi. Biz de gelip taşınmışız manyak gibi, o da ayrı konu. Neyse. Dün gece eve dönüyorum, yerler hep gizli buzlanmış, gizli buzlanmanın da allah belasını versin, o nasıl bir adamsendeci doğa olayıdır, püüee, neyse, ben aşağı inicem yokuştan, aşağıdan da araba çıkmaya çalışıyo yukarı bana doğru. Ben bi kaydım fiyüü diye. Azıcık bişey. Ama araba da geliyo karşıdan o sırada. Ulan hadi ben insanım. Ayağımda bot var. Sen niye kayıyosun. O da fijjjiiiyüüüiiiivvüüjjjjüü diye kaymaya başladı. Kontrolsüz gücü görüyo musun. Karşılıklı kaydık orda bir. Ölümle burun buruna geldiğim anlardandı. Çok heyecanlıydı. Resmen harika bişeydi lan keşke yine olsa da yine kaysak! Evet.
● Feysbukta çok çılgın, böyle uçarlı kaçarlı profil fotoğrafı olan insan... Haftaya bungee-jumping'imiz var, ona da beklerim.
● Hoop diye kaçarım sevgili okur. Bu birkaç hafta ekşi'de yatar kalkarım artık, yakalarsınız beni. Görüşmek üzrü.

-blog kapalı olduğundan yazıyı feysbukta paylaştım. başlık ordan geliyor-
Daçe.

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)