9 Ocak 2011 Pazar

Finallere Çalışmaya Başlamadan Önce "Dur şu feysbuğa bi bakiyim." Diyen Tüm Arkadaşlarıma İthafen

6 tane ömer üründül tadında yorum
● Bu kez 'bayaa' uzun bi yazı yazıp final haftası ağzına ağzına s.çıcam. eheh şaka şaka bütün gerginliğini alıcam sevgili okur. Şakaklarına masaj yapılıyormuş gibi düşün, ama daha güzeli.
Neaptın?
● Ne kadar Engin Altan Düzyatan da olsan, lisede "Hangi adını daha çok kullanıyosun?" sorusuna maruz kalmış veya niyeyse en az kullandığın adınla hitap edilmişsindir. "Altan, tahtayı bi sil bakalım" falan. Gerçi durduk yere de Engin Altan Düzyatan'a niye empati kurduysam.
● Fotoselli (hani sen geçerken sinsi sinsi bekleyip bi anda otomatik olarak çatt diye yanan) sokak lambalarının Allah belasını versin inşallah. Korkuyorum diyorum, bi anda sanki fuhuş halindeyken polis basmış gibi kalıveriyorum diyorum, hiiç bana mısın yok. Geriliyorum gerçekten. Değişik fobilerim var.
Dolmuşta n'aapılmaz, madde 1: Dolmuşta asla şöförün direk hemen arkasındaki koltuğa oturulmaz arkadaş. Yoksa unutuluyosun. Ben bunu bizzat yaşadım. Geçen gece eve dönerken dolmuşla, sırf yer kalmadı diye şöförün bi arkasındaki koltuğa, o asla 3 kişinin sığamadığı aslen 2,5 götlük popoluk sıranın en kenarına oturdum da; başıma neler geliyodu sevgili okur. Sen, şöför, beni aynadan görme, dolmuşta kimse kalmadı san; ben de uyuyakaliyim orda cam kenarında, sonra dolmuşçu kendi evinin yolunu tutmaya başlasın falan... Son anda uyandım da dedim lan neleroloroy, nereye gidiyoruz falan. Az daha uyku mahmurluğuyla "sene olmuş 2011..." diye başlayan uzun soluklu ve tahminen hiçbi yere bağlıyamıycağım bi cümle kurucaktım ki; dolmuşçu da ben öyle aniden arkasından çıkınca öyle bi korktu ki, dedi yaa sen ne zamandır ordasın kaardeş, görmediydim lan ben seni, sen inmemiş miydin? Dedim inmiştim de sonradan camdan girdim geri. Te allaam. Neyse sonradan iniceğim yere bıraktı da hepimiz rahat bi nefes aldık. Olaydan çıkarılıcak ders: Hayat süprizlerle dolu sevgili okur.
● Orta 1 ve 2'deki İngilizce derslerinde sınıftaki bazı salak arkadaşlarımın "Hocaaam Riçırt erkek mii kız mııaa?", "Hocaaam bu Sandra adam mı kadın mıııaaa?" şeklindeki soruları kadar çok az şey yıprattı beni şu yaşıma kadar. O zamanlar küfür bilmiyordum.

 
"Yeni yıl, yeni başlangıçlar" mottosu altında miladî takvimi bırakıp kompile 12 hayvanlı türk takvimi'ne geçiş yaptım okur. Gerçekten. Atmıyorum. 12 hayvanlı takvime göre mesela şu an Tavşan Yılı'ndayız. Bu ne demek? Hepimiz tavşanlar gibi çoğalacak mıyız? Yoksa alemin tavşanı mı olacağız? Bunlar tabi ki yıl içinde görülücek şeyler. Hatta bizzat ben deneyimleyip sizlerle paylaşıcam. Hadi yine iyisiniz ha.
● Geçenlerde, sevgili okur, lise 2'deki matematikçimize rastladım sokakta yürürken, bi an selam vericek gibi oldu, sonra çekindi, sonra durdu durdu, ani bi hareketle "Ss-sen, 72 almıştın..." dedi. Dedim hocam pardon anlayamadım? filan. "Ben" dedi "ikinci sınavları biraz geç okudum da" dedi, "sen 72 almıştın, hatırlamışken söyliyim" dedi. Lan. LAN. LAAN. Dedim hocam evet biz bi ara size çok sorduk sınavları okudunuz mu falan diye ama, işin dedim açığı ben bu kadar bekleticeğinizi hiç düşünmemiştim. Sonuçta dedim 4 YIL OLDU LAN dedim o sınav biteli, ANCA MI OKUYOSUN BEYAZ KOCA KIÇLI!!1!!11! Lanet olsun ki git dostum, tamam mı, git!! Ağlayarak ordan uzaklaştı. Bu da böyle bi anımdır.
● O diil de bi yerden böyle çok büyük bi para çıksa, ama hani servet gibi, dolar milyoneri-milyarderi filan olsam mesela, gidip direk San Marino'yu alıcam biliyo musun. Komple, parası neyse verip alıcam yani. Hep kendime ait bi ülkem olmasını istemiştim. Aldığımın ikinci günü San Marino milliyetçisi olmazsam bana da en büyük adamsendeci desinler. sSs.
● Jeoloji dersimizin hocası bir koca dönem boyunca o kadar kahverengi giyindi ki; artık dersle uyumlu olsun diye yaptığını sanmaya başladım. Soyadı da Toprak kendisinin. Ressmen GEO201 dersi vermek için dünyaya gelmemiş de nedir.
● O diil de peki, dolmuşçuların son zamanlarda artan Emre Aydın sevgisine kaç puan yazalım?

● Hastayım diye doktora gittim, saygılar hocam dedim, gribal bi durumum var dedim. O gribal lafını bi bırak önce! dedi. Atarlı. Peki dedim. Grip gibi bi halim var, burun akıntısı falan. Bi de bende sinüzit var normalde, o da etkiliyor olabilir dedim. Dedi yavrucum baş ağrın oluyor mu? -Hayır. O zaman o sinüzit lafını da bırak. Böyle 10 dakkalık muayene süresinde onu bırak bunu bırak diyince lan dedim ben iyiymişim ya la. Dedim hocam çok afedersiniz düpedüz ayılık etmişim, aslında hiçbişeyim yokmuş benim, en iyisi arkama bile bakmadan kaçayım ben dedim. O günden beri bayaa sağlıklı bi insanım.
● Dönüşümlü olarak bi hava sıcaklığını bi saati gösteren elektronik aletin ticaretine girsem, Mark Zuckerberg ile paralarımı yarıştırırım. Ama yapmıyorum.
● Akon ne kadar rahat bi adam. Ne zaman Akon dinlesem, "Yaa oolum sktiret allaşkına, yok sınavmış yok başka bişeymiş, dert etmiycen yaa" diyomuş gibi bi hava seziyorum.
● Gece, yarısını ısırıp bıraktığım kurabiyeye sabah devam edince orda bir 'save-load' seziyorum.
● Beklediğim kadar uzun olmasa da garip bi şekilde yine uzamış oldu. Bu ara finallerine filan iyi çalış yavrııım. Güzel bi hafta geçsin inşallah, şemsiye gerektirmeyen falan. Hati. Öptüm.

Daçe.

6 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. :)))
    inşallah finallerden sonra sen de benim şimdi güldüğüm gibi gülersin
    gerçi o yılları çoktan atlatmış biri olarak gönül rahatlığıyla, takma ,o kadar da önemli değiller diyebilirim.

  2. Eternal says:

    müthiş bir performans sergilemişsin konşu, eğlence oldu final öncesi, VAR OL!

  3. Daçe says:

    @girlythings;
    valla şemsiye-göt ilişkini çok iyi dengelemem lazım, senin için söylemesi kolaylaşmış olabilir ama ben hala çekiyorum bu çileyi :D teşekkürler bu arada :)

    @konşu bulog nokta kom;
    sağolasın konşuu, çok teşekkür ettim, finallerde başarılar :)

  4. Şiyar says:

    Uzun bir zamandan sonra:D diye blogger'ı savsaklayan girişi yaparaktan:

    Olum dolmuş diyeceksen yazının sonunda de.Gördüğüm an kitleniyorum(kilitlenmek,odaklanman olan) kalıyorum yazını komple okumuyorum itiraf edeyim.:)

    Sen Dikmen dolmuşlarında görüp burada yazmak için'sin daçe.
    sevgiler

  5. Daçe says:

    ahahahah sağol şiyarım :D

  6. Gürkanca says:

    Eğlenceli bir yazı olmuş (: Sahiden finaller pert etti ya (:

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)