13 Ocak 2011 Perşembe

İpini Koparanlar Listesi

1 tane ömer üründül tadında yorum
Ne zamandır "keyword reference" yazısı yazmıyorduk değil mi? Hemen son bir ay içinde Google'da bişeyler yazıp Daçe Der Ki'ye gelenlerin neler yazdıklarına bir bakayım, gerekiyorsa cevap vereyim falan...

amerikalı yıldız kim kardiş: kardişim benim kim kardashian olabilir o senin dediğin.
balon neden havada güneş oldu mu havası iner: hayat süprizlerle dolu işte.
deniz kenarındaki uniwersite: pek yakında sular altında kalıcaktır.
el bilendırın kullanımı: bilenbırıne sormak lazım.
istifra edince ne yenir: sen kovamazın ben istifra ediyorum.
johnnie walker annesini öldürmüş: yatacak yeri yok ayının!!
lady gaga etten elbise için köpek mi kestirdi: lady gaga köpeğe girmiş.
milli piyango biletinde umut olur, chp'den amorti çıkmaz: bunu aratıp da bloga gelen abi çok net, çok emin. saygı duydum.
neden badi parmağı: insanoğlu yüzyıllardır badi parm... böyle bi kompozisyon yazardım da aklın durur diye yazmıyorum.
nutella yiyorum: afiyet olsun.
o ne lan sıcak: valla di mi lan o ne öyle, benim de tuhafıma gitti kış günü. allaallaa. ne lan o. sinirlendim ha. o ne.
senden sonra basit makina oldu kalbim nerden moment alırsam alayım: fizikçinin arabeski de böyle oluyomuş demek ki.
vuruldum...öldüm sandım meğer yaralanmışım: ha iyi ben de bişey oldu sandım lan, ödümü zıplattın hayvanat.
yerli malı haftası hangi yiyeçek götürülüçek: waşington portakal götürülüçek, iran karpuzu götürülüçek. bi de o gün okul kıyafetiyle mi geliniçek açaba?
çalışamayacak kadar zenginim: oo ye beybi.
allahım şans alors on dans: mükemmel bir kafa yapısı! ondan istiyorum, hemen.
azerice event biliyorum tabiki nasıl denir: men event bilirem tabiki ne sandan aybalam.
lady gaga kadınlarla sevişiyor mu?: sevişiyor desem orda sen bir orgazm olucaksın di mi. sevişmiyor lan! inat değil mi, sevişmiyor! kimseyle sevişmiyormuş lady gaga! hadi bakalım.
insanoğlu naptı da küresel ısınmaya sebep oldu?: kombiyle oynarken oldu diye biliyorum. ben bişey yapmadım.
pazartesilerin sayısı, salı günlerinin sayısından, cumartesilerin sayısı da çarşamba günlerinin sayısından çok olan bir ayın yedisi haftanın hangi günüdür?: maviekran virdi*
rüyada timsah yalaması: 2011'de kısmetin açılıcak, aşkdada işdede her türlü gideri olan bi yıl olucak senin için. rahat ol bendensin hahahahahhh.

Bu da böyle bi anımdır.

Birlikte finallerle boğuştuğumuz cancaazıma ithaf olsun, yüzünde gülücükler açsın. Öperim.


Daçe.

Bir kişi Ömer Üründül olmaya çabaladı

  1. pınar says:

    Ahahahahahah, inanır mısın her bi maddeye ayrı güldüm. Yine de zirveye 'fizikçinin arabeski' girdi. Öperim.

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)