3 Ekim 2010 Pazar

Köpekle Köpek Olmak

5 tane ömer üründül tadında yorum
sarı çiçek aslında ayçiçeği olsa ya la.

● Sordum sarı çiçeğe, "Neaber?" / Çiçek eydür "Derviş baba, ann.." / "Ya tamam sus" dedim "Allah belanı versin her soruya aynı cevap mı verilir, biraz yaratıcı ol ya" dedim. Utancından soldu sarı çiçek.
● Ohh mis gibi, kalbim gibi tertemiz bir yeni yazı var sonunda. Ben de sizler kadar adeta bir çocuk gibi şen ve mutluyum.
● İki haftadır yoktum, yıllık iznimi kullandım. (oha öyle olsa ya. mayışlı filan iş olsa. ama mayışlı olucak, maaşlı diil)
● Mayışlı, sigortalı, yemek filan verilen yer olsa şu blogger; ama yazarlarını da öyle cv'yle filan alsa, kalifikasyonuna baksa alıcağı kişilerin; valla kısa zamanda edeceğim terfilerle genel başkan olurdum. Bu kadar da güveniyorum kendime. Ama sigortası filan olucak ha, ssk mı olur artık bağkur mu olur, biri olucak. Yoksa çalışmam.
● O diil de bizim bölümde Rektörlük Genel Sekreteri olmaktan dolayı gururlanan bi profesör var. Adam bayaa bayaa fırsatını buldukça vurguluyo, "Ben genel sekreterim" diyo, "baya yoğun bi insanım" diyo. Bi de bunu her ders tekrar ediyo, gururla anlatıyo böyle. Hayır bence bi insan genel sekreter olabilir, tamam, sonuçta namusuyla onuruyla para kazanıyo, ama ne biliyim, rektörün genel sekreteri olmak o kadar gururlanıcak bişey diil lan. Bi de erkeksin yani. Rektörün bi gün çok canı sıkılsa, dese ki "Yavrum şu kırmızı dosyaları getir odama senle bi inceleyelim" filan, bi de bunu kötü niyetlerle söylese, hişhoş olur mu. Olmaz. Nooldu, hani proftun, kaldı mı profluk. Hiç.

kim 500 milyar ister sorusu gibi. "aşağıdaki sokak isimlerini anlamlı bir cümle oluşturacak şekilde sıralayınız"

Bunları biliyor musunuz?: Ankara-Anıttepe'de, birbiriyle kesişip kare oluşturan 4 tane sokağın adının "İlk", "Hedef", "Akdeniz", "İleri" olduğunu... Benim de eğer ilerde yetkim olursa böyle 4 tane sokağın adını "Neaber", "Sevgili", "Okur", "Neyaptın" koyucam. Bunu yapıcam evet.
● Nerde bir "Bunları biliyor musunuz?" görsem; orda onu yazanın, hemen akabinde de "bence bilmiyorsunuz aptal cahiller sizi, bari şunu okuyun da bişey öğrenin, mallar sizi, sahip olduğunuz çok az bilgi düzeyinizi skym sizin, aptallaaarr, nihahaha" diye bize saydırdığını ve kahkahalarla güldüğünü düşünüyorum.
● Çok sıcak sudan çok korkuyorum.
Çetin Tekindor nası karizmatik falan bi adam ama di mi. Hep böyle hayvan gibi oturaklı rollerin adamı. Hayır bi de yaşlı falan da yani, karizma sahibi, saygıdeğer sahibi. Neden böyle peki hiç düşündün mü? Yok, niye düşünücen. Ben düşündüm ama (ben düşündüm ben, yaşar usta!). Bak şimdi. Bu adamın karizması adından geliyor. Çok sağlam altyapı var adında. Bak bunu sana ufak bi testle kanıtlıycam... "Tekin Çetindor".  Nası da aynı karizmayı koruyo, görüyo musun? İşte Çetin Tekindor böyle bi insan. Çok saygıdeğerli bi insan. Oğlum olursa adını "çetintekindor", kızım olursa daa... Onun için esprili bişey bulamadım "asdasdasd" koyarım. Klavyeden nası gelirse artık.
● Public ortamda çalan nokia tune melodili telefon nedense en az 3 kez çalmadan açılmaz. Böyle bişiy var.
Bi de şöyle bişiy var; yaşça bizden çok büyük bir akraba, feysbukta fotoğraflarımızdan en alakasız olanına nedense CAPS LOCK açık şekilde en alakasız yorumu bırakıp kaçar. Örnekle açıklamak gerekirse "TATLIMM BENİM NE KADARDA (dilbilgisi sıfır) BÜYÜMÜŞSÜN YAVRUM MAŞALLAAH ÇOK ÖPÜYORUM... ;)))" Evet tam olarak böyle.
● Yalnız kaç yaşıma geldim o kadar mühendislik okuyorum fizik okuyorum falan, ama hala herkese normal gelen bazı gerçeklere alışamıyorum, aklım almıyo. Mesela o koca demir yığını nası düşmeden havada kalıyo, ya da denizaltı dediğin hayvan gibi ağır bişey, o nası dibe oturmuyo da istediği seviyede yüzebiliyo? Yani ne biliyim, gerçekten aklım çıkıveriyo bunları düşünürken. Bazen diyorum bana diyorum Amerikanın bir oyunu mu bu diyorum aldı sevdiğimi verdi zulumu falan.


 









(solda: uçması mantıklı olan. sağda: uçması mantıksız olan.)

Sinema dediğin yer bence sıradan. Başına öyle komik bişey gelicek gibi bi yer diil. Ama geçen gün cancaazla gittiğimizde inanılmaz saçma olaylar silsilesi yaşandı bitti saygısızca. Daha doğrusu saçma bir diyalog. Bag anlatiyim... Şimdi böyle film arası oldu, oturuyoruz falan. Bi de salon küçük tamam mı, az kişi de bilet almış, toplasan 20 kişi ya var ya yok yani. Bu film arasında bi tane görevli gelip, "Ön koltuklarda biri oturuyo mu acaba?" diye sordu. Az kişi olduğumuzdan kelli, bizbizeyiz mantığıyla herkes "Neden ki, niye sordunuz ki, nooldu ki" filan dedi. Adam biraz gülüp "Dışarda feci yağmur yağıyo da şu an, yani çatı akıyo, şu ön kısmın üstündeki kaplamalar düşebilir" diye yanıtladı (trt haber gibi oldu bi anda). Burda herkes bi gülüştü falan, az kişi zaten, biz de güldük bayaa, adam da güldü, böyle saçma bi şekilde karşılıklı gülüşüyoruz falan. Öyle bi ortam. Sınıfta esprili hocanın yaptığı şakaya güler gibi gülüyoruz böyle. Neyse. Böyle biraz sessizlik oldu, o arada, tam en arkada oturan bi adam, adeta sınıfın arka sıradakisi, haşarısı, sınıfın komiği gibi "Haaa yani gerilimli film olunca böyle mi oluyo ehehehehehehe mehehehehe" filan diyip bi güldü. Sonra o espriye biz de bi gülmeye başladık. Sonra bi de o espriye biz gülünce, görevli adam da gülmeye başladı. Biz böyle bi yarım saat filan gülüştük, ama düşün yani, olayın saçmalığına gülüyoruz artık. Diyalogun saçmalığına. Yarım saat de gülmedik tabi zaten film arası 10 dakka di mi. Neyse işte. Şurda 20 dakka için beni kırdığına değdi mi? Değmedi. İşte bu da böyle bir anımdır sevgili okur.
● Gece eve gelirken ufak bir sokak köpeği yavrusu tarafından korkutulmam çok rencide ediciydi. Ben de onu korkuttum. Köpekle köpek oldum okur. Ne olacağıdım ya başka? Pişman değilim.
● Şimdi benim söyleyeceklerim burda bittiğine göre artık iki medeni insan gibi ayrılalım sevgili okur. Sen istiyosan yorum filan yaz. Böyle güzel şeyler. Haydi gittim.

Daçe.

5 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. pınar says:

    etliekmeğin 'sliced bread' olarak çevrilmesinden sonra duydugum/gördügüm en ilgi çekici şey bu yazı oldu :)

  2. Daçe says:

    euheuhe sliced bread nedir ya :D

  3. rectoa says:

    "tekin çetindor!" diye gürleyesim geldi. karizma hakkat sağlam adamda. sırtı yere gelmez. öyle delişmen.

  4. littleiv says:

    neaber sevgili okur neyaptın diye sokak olması fikri beni yerlere düşürdü :)

    feysbuk tespiti zaten twitter'da şov yaptı :)

  5. Daçe says:

    evet vallahi şov yaptı, ilk kez yaklaştım 100+ rt'ye :D onun gazıyla her yere yazıyorum zaten :)

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)