22 Ekim 2010 Cuma

Birader Bi'şey Sorucam

2 tane ömer üründül tadında yorum
● Bi yazıya da şöyle "ulan yeni ve oricinal bir giriş bulsam ya" diye kasmadan başlasam, o gün bütün dişlerimi kırıp yerlerine elmas taktırıcam. Evet. Zenci repçi gibi klip de çekerim belki o gün. Şeyk yor ass derim. Ess diil ama, ass derim, a'ya vurgulu böyle.

Kompartıman benim çok ama çok korktuğum, özünde belki yufka yürekli, ama tip olarak aşırı sert mizaçlı bi kelime.

● Feysbukta bi karikatüre ayılar gibi bağıra bağıra gülüp, anında paylaşıyosun, sonra o karikatürü beş dakika içinde, mizah anlayışının ölümcül derecede düşük olduğundan emin olduğun bi arkadaşın like'lıyo, ve saatler boyunca başka da like'lıyan olmuyo ya. Ne biliyim, hiç böyle şeyler başıma gelmiyo allahtan.

● Gri-beyaz küçük kareli eski moda ceketin olduğu yerde, limonatanın rakı bardaklarına konulup "lıkır lıkır" diye tabir ettiğimiz efektin ete kemiğe bürünüp gerçek olduğu şekilde içildiği bir mahalle düğünü var.

● Ankara sokaklarında bu aralar "Birader bi'şey sorucam..." diye önümde dikilip boş gözlerle bana bakan insan furyası başladı sevgili okur. Adamı görüyosun mesela sokakta, yanından geçip giderim diyosun, böyle bi anda Hop! diye önünde dikilip duruveriyo. Yani sana olmuyo belki ama, benim önüme Hop! diye çıkıyo öyle. Manyak gibi, öyle bi anda önümde duran insandan ben korkarım, kusura bakmasın. Bi de durduğu yetmiyo, böyle, cevap arar gözlerle gözlerimin içine bakıp "Bi'şey sorucam" diyo "birader" diyo. Evet o birader nedense eksik olmuyo. Kardeşi gibi mi görüyo o an artık, nası bi kuruyosa kafada, sağolsun tabi, hepimiz bi yerde kardeş gibi bişeyiz sonuçta. Ama ne biliyim, bi anda bi'şey sorucak olması, bi de sokakta onca insan varken özellikle beni bulup sorması falan... Hepsinin niyeti bi'kaç bi'şey de olsa para istemek olduğu için "Zamanım yok" diyip ordan ayrılıyorum. Belki gerçekten zamanım yok, belki ne biliyim, başka bi hayatta, başka şekilde karşılaşsak gerçekten de kardeş gibi olabiliriz. Ama bu yaptığın ayıp senin. Hayır o diil, bi gün çok sinirlenip çıkışıcam, "Eeeh! Formspring hesabı gibi mi duruyorum lan, formsiprink mi olm bura, sokak lan bura, yürüycem lan BIRAK LAN TUTMAYIN LAANN BENİİ!!11!1!!" diye delirivericem sokak ortasında. Ama kendimi tutuyorum. Çünkü bi insan kendini tutmazsa o insanı o an başkaları tutuyo. Kavga anında tutulmaktan gerçekten hoşlanmıyorum sevgili okur. Nerden nereye.

● Yapılan son araştırmalara göre (bkz: hesap makinası) ulaşıma her ay deli gibi para veriyomuşum lan. Geçen bi hesapladım da çok fena içime oturdu. Adeta evlat acısı gibi yemin ediyorum.

● Ne zaman cüzdanımda bankamatikten yeni çektiğim, sıcacık, gıpgıcır, katlanmamış para olsa; başka da para olmasa; ben o gıcır banknotu dolmuşçuya vermekten çok çekiniyorum. Çünkü düşün bak, daha dakikalar önce çekmişim belki, ohh demişim, ne kadar sıcak, ne kadar el değmemiş, kat izsiz diye sevinmişim falan. Evet bazen banknot ile sıradışı bağlar kurabiliyorum. İşte öyle zamanlarda gıpgıcır parayı direk uzatmadan önce, önce banknottan beni affetmesini isteyip, sonra onu manyak gibi hayvanlar gibi katlayıp katlayıp eskitip, öyle uzatıyorum. Çünkü gerçekten de gıcır banknotun elden ele dolmuşta dolaşması çok içimi dağlıyor. Dağlar dağlar.

● Dünyada en çok şaşırdığım insan da kot pantolonunun göt cebini kullanan insan. Gerçekten de kim ne derse desin, dünyanın neresinde olunursa olunsun, göt cebi her yerde göt cebi, her yerde lüzumsuz. Cüzdanına ulaşmak için girilen o zahmet, o ayağa kalkıp tekrar oturmalar, o alnından boncuk boncuk terlemeler, o yüzdeki daimi "ehe" ifadesi falan. Şaşırmaya hayatım boyunca devam edeceğim.

● Geçen gün tam bir yavru sivas kangal havlaması tonuyla konuşan kıza rastladım. Ağzını açtığı anda o çaresiz, o güvensiz, o aağzına aağzına vurulası sesi, yaklaşık yirmi dakika boyunca sinirlerimi yıprattı. Acı çekiyor gibi, ağlıyor gibi, hatta çok ağlıyor gibi, hönküre hönküre ağlamaktan bi step önce gibi. Yemin ediyorum gözlerim doldu kızın sesini duydukça. Zor toparladım.

Tehlikeninfarkındamısınız?: 2010-2011 Ugg sezonu başlangıcı.

● Şimdi gitmem ve biraz uyumam lazım. Yoksa akşama iyice mal gibi olucam. Gerçi şimdi uyuyup akşam uyanırsam da mal gibi olucam. Off. Uykusuzluğun allah belasını vermesin de neyin versin.

● Öpüyorum.

Daçe.

2 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. pınar says:

    ahahhahah 'formsiprink mi olm bura, sokak lan bura' benim kırılma noktam oldu :D yazının geneli de çok başarılı, en az family guy kadar komik. sen family guyın benim için önemini bilirsin :)

  2. Daçe says:

    ehehe bilirim tabii cancaaz, teşekkürler, balım =)

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)