16 Şubat 2012 Perşembe

Hastası Olacaksınız: Kendi Parmak İziniz

11 tane ömer üründül tadında yorum
bir parmak kim bilir neler söylemek istiyor. ömer çelakıl'la şifreler... dı-dım dım dı-dım... az sonra... dı-dım dım dı-dım...

Yarım saattir parmak izlerimi inceleyip inceleyip garip bir şekilde mutlu oluyorum inanır mısın. Emniyetten parmak izi taramasının birer çıktısını almıştım geçen hafta sevgili okur, parmak izlerim o kadar güzel ki, oradaki polisler "Müthiş parmak izi var sende delikanlı, bence bir kopyasını al evde dursun" diye elime tutuşturdular. Allahım nasıl mutlu oldum, nasıl deli oldum. O günden beri belirli bir süreyi parmak izi çıktıma ayırıp, her bir parmağımın izini, nasıl kıvrımlı olduklarını, garip garip şekillere girerek aslında bana ne anlatmak istediklerini falan inceliyorum. İnsanın parmak izini incelemesi nasıl bir şey ya. Herkes almalı bence kendi izinin çıktısını. Tombul parmaklarım resmen tek tek poz vermiş. Gerçekten ben şu an bu mutluluğu sözle ifade edemiyorum okur. Özellikle baş parmaklarımın çok samimi bir karakteristiği var, böyle, boynu bükük gibi ama aynı zamanda gururlu gibi. Hani aslında lisenin en hayta sınıfıymış da mezuniyet yıllığı için fotoğraf çekinirken bununla gururlanmışlar gibi. Gerçi sol elimin baş parmağı sağdakine göre daha şişman bir iz bırakmış ama sanırım onu çok bastırmışım ondan olmuş. Ama şu an bu çıktıda öyle sevimli, öyle kardeş gibiler ki. Ben biraz daha parmak izlerime bakıp geliyorum izninle canım okur.

Geldim.

Annemin hala futbolcuların maç içinde tükürmelerini yadırgıyor olması da apayrı bir yazı konusu. Sorsan, hastası Xavi'nin, Iniesta'nın, Messi'nin; hatta bu kadar da değil, Barcelona'yı dedem de bilir olm dersin, öyle değil, Bilbaolu Llorente'den Villarrealli Rossi'ye, Valencialı Pablo Piatti'den Atleticolu Reyes'e çok geniş bir La Liga repertuarı var annemin. Noldu bi açık kaldı ağzın? Ehehe. Yalan değil sevgili okur, El Classico oynanacak olsa iki takıma da ilk 11 çıkartır. Fakat annem, yılların futbol izleyicisi de olsa o tükürmelere alışmış değil. Orta hâlli bir gezegen parası eden Messi bile tükürse, "Hayvan!!" diye damgalanıyor. Ben o sırada tabi Messi için çok üzülüyorum. Çocuk 90 dakika boyunca it gibi koşmuş sağa sola, gerekirse atmamış attırmış, ama bir tükürükle bütün havası sönüyor annemin gözünde. Messi'yi mi teselli edersin, anneme mi açıklama yaparsın... Bu paragraf kendi başına eve çıkmadan önce sonlandırayım sevgili okur. Hayır yapıştı da gitmiyor hayvanınoğlu. GİT LAN.

Adamsendeciye bak ya.

Ben bişeyi çok merak ediyorum. Mesela çok zengin bi insan, hani böyle, Ali Ağaoğlu'nu ele alalım, bu adam bu zenginliğinin farkında mı acaba ya? Bize göre çok çok büyük paralar kazanıyor filan ama o zenginlik hakikaten ona da zenginlik gibi geliyor mu, yoksa alışılıyor mu zenginliğe acaba. Gerçekten çok merak ediyorum. Mesela her sabah ellerini arkada birleştirip camın önüne gidip, şehri tepeden upuzuun seyrettikten sonra, gökdelende filan yaşıyor çünkü bana göre, "Bugün de zenginim yalnız ha. Vay anasını ya. Resmen her gün ayrı zenginim. Dün de ne biçim zengindim di mi? Evet ya. Bi de bugüne bak, yine bi zenginlik hâli. Oha ya. Olm ressmen herkes fakir, ben zenginim ya. Çk çk çk..." diye düşünüyor mu acaba? Zengin bi okur çıkıp cevaplasın istiyorum ama zaten o kadar zengin olsa burda paçoz paçoz internete mi girecek. Kesin o zenginlerin internete filan giren bişeyleri vardır. Robot tarzı. Hizmetçi tarzı. Artık bilemiyorum zengin olmadığım için tabi. Fakirlik başa bela.

Cama doğru gideyim de biraz kendimle konuşayım. Hadi görüşürüz sevgili okur. Ellerinin içinden öpüyorum senin. Sağlıcakla kal.


not: günlerdir yazmıyorum diye cancaazdan özel istek geldi artık, kendisine buradan el sallayıp öpücükler gönderiyorum. (canlı yayın mantığındayım şu an, bateri dıbıtıssss filan yapıyor seyirci alkışlıyor mesela. ehehe.)

Daçe.

11 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. pınar says:

    Can yazar, canan yazar.

  2. Daçe says:

    aman efendim bir isteğin lafı mı olurdu :)

  3. littleiv says:

    alllaaam yine güldüm ya ben.

    parmaklı kısım şukela özellikle :)

  4. Daçe says:

    hehe eyvallah brok. itiraf etmek gerekirse en çok orayı severek yazdım :p

  5. Erdem says:

    ''Orta hâlli bir gezegen parası'' demecin fazlasıyla mükemmel bir diyer deyiş ile müdiş :))

  6. Daçe says:

    komşunun tabağı hesabı. eyvallah diyorum :)

  7. Adsız says:

    seninde bildiğin gibi yaradılış felsefesi ve insan psikolojisi yüzünden,insanoğlu doyumsuzdur.Bundan dolayı sürekli daha fazla zengin olmak istiyoruz.(Zenginliğimizin farkında değiliz.)

  8. Daçe says:

    engin açıklamalarınızdan ötürü teşekkürler sevgili adsız, yalnız "zenginliğimizin farkında değiliz" diyerek zenginliğinizi ifşa ettiğiniz için ayrıca tebrikler. 'adsız' olmanız iyi olmuş zira 'ali ağaoğlu' yazsanız insanlar anlayacaktı... ehehe. :)

  9. ali_ağaoğlu says:

    zenginlik öyle sıradan,öyle tek düze ki artık,daha ne kadar zengin olsam değişik gelir bilmiyorum

  10. Daçe says:

    hocam gerçekten sizin işiniz de çok zor ya. bu arada teşekkür ederim kırmayıp geldiniz. yalnız demek ki ali ağaoğlu da olsan alttan çizgi oluyor aga.

  11. ali_ağaoğlu says:

    evlat biliyosun ki istesem alttan çizgiyi alfabeye dahil ettirecek kadar param ve gücüm var,şimdilik böyle bir şey düşünmüyorum o ayrı,rahat ol

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)