4 Eylül 2011 Pazar

Sarı Camlı Gözlük

2 tane ömer üründül tadında yorum
vayanasinisayinseyirciler.blogspot.com

"Aklıma çok komik bişey gelmişti ama unuttum şimdi yeaa" diye parti kurup meclise giricem yemin ediyorum. Meclise başka türlü giremiyormuşum da girmek için fikirler üretiyormuşum gibi oldu ama lakin ki öyle değil. Bunu da niye açıkladıysam.

Aklımda çeşitli fikirler var, mesela tersten hikaye yazayım diyorum ama kimse okumaz. Hem öyle 4-5-6-1-2-3 şeklinde değil, bildiğin 5-4-3-2-1 şeklinde. Sonuç vermezse de önce 4-4-2'yi, en kötü 4-1-2-1-2'yi deneyeceğim ki kendisi en sevdiğim taktiktir. Hiçbir zaman işe yaramaz ama söylemesi muazzam bir tat bırakır ağızda. Dolmuş çığırtkanı gibiymişsinmişçesine.miş.sin.

Bugün etrafınızdaki gençlerden yüz kişiye sorup 5 popüler cevap almak isteseniz, yarısının aklında yaratıcı bir websitesi fikri olduğunu görürsünüz aybalam. Kolay yoldan para kazanmak yani diğer adıyla. Facebook, Twitter tamam eyvallah da; hakikaten Formspring gibi, Foursquare gibi, Connected gibi skimsonik fikirleri görünce, "Lan ben de yaparım ki bi tane!" diyor insan. Zamanında benim de vardı, "Oha bomba gibi fikrim var lan benim abooo" diyodum. Sonra hiçbir şeye benzemediği ortaya çıktı. Gerçi şu an kuzenimin bomba gibi bir fikri var ama bakalım, muhtemelen yalan olacak.

İki arkadaş uzun zaman sonra bir araya gelince "Aaabi şunu da yapalım, bunu da yapalım, lan biz neden böyle müthiş gibi şeyleri hayata geçirmiyoruz?" diyor. "Sonraki buluşmamız ne zaman olsun? Iıı tamam haberleşelim ya kesin" deniyor, fakat ya o buluşma olmuyor, ya da olunca düşünülen şeyler olmuyor. Yani her ihtimalde bir "yalan olma" durumu var canını yediminin. Hayata dair buruk heyecanlar volümleri yapıcam böyle böyle.

San Marino'nun vücut bulmuş hali olan insanlar tanıyorum. Tıpkı San Marino'nun, İtalya'nın içinde 60 kilometrekare bir araziyi çitlerle çevrilip "Ben burda yaşıycam" dediği gibi, hayatta kendi sınırlarını çizip sadece orda yaşayan kişiler var. Kafasını sınırdan öteye geçirse ebesine kadar görecek hayatı; bunun Roma'sı var, Milano'su var, Palermo'su var, Napoli'si var (serie a'da başka hangi takımlar vardı lan, eeö) Sonra tabi çıktıkları turnuva maçında 11 gol yiyorlar Hollanda'dan. Hollanda burda tabi bariz orspuçucukluğu yapmış, 11 gol de atılmaz. Bunun hayatta insan olarak karşılığı "piç"tir. Geçen yazki final maçında yine Hollandalı De Jong'un, Alonso abimizin böğrüne uçan tekme attığı hareketi hatırlıyorsundur. İşte al kardeşim, bariz piç bu adamlar.

Yalnız şu oturduğum yerde yaklaşık 4 dakikada falan San Marino - Hollanda maçını hayata bağlayıp kavramları özdeşleştirdim ya. Vağanassınını.

O değil de bu "http"ler gidince çok fazla "w" kalmadı mı. Göz zevki denen bişey var.

Benim yarın bayramım başlıyor. Senin bayramın bitiyor benimki başlıyor eheheh işte meridyen farkı filan naparsın. Bu arada keşke biraz daha eskiden yaşasaydık da sarı camlı gözlüklerin modası sürüyor olsaydı. O zaman iyakşamlar.

Daçe.

2 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. Mjora says:

    sarı camın içinde belli belirsiz , huzursuz , vıcık vıcık bir his var öyle sanıyorum ki...bu his bana dert oluyor , gözlük takana değil , o sarı renk nasıl bir şey yani , tam sarı da değil , sidik gibi de değil, nefret de etmiyorum ama nefret etmeyip sevmezsin ya öyle gibi bir şey ben de tam çözemedim...
    4-1-2-1-2 ben de çok seviyorum , gerçek hayatta uygulamıyor piçler 4-3-3 varken deyip , ama ben milanla uygulamayı seviyorum cm'de filan , cm de oynamaz oldum :(
    ama 4 1212 demek çok eğlenceli... :P

  2. walter walter walter walter walter, sobchak sobchak sobchak sobcak sobchak. iyakşamlar efenim.

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)