22 Eylül 2011 Perşembe

Feys'ini Yediminin Ya

3 tane ömer üründül tadında yorum
Burda olmak, yani bu kalabalığın karşısında olmak inanılmaz... İna-... İnanılmaz. Gerçekten de, şu an ne diyeceğimi bilemiyorum ("aslında öyle de bi biliyorum ki söyliyceklerimi, dün gece ne biçim çalışmıştım ya adamsendecinin evladı gibi, ehehe") Sanırım teşekkür etmem gereken birileri var bu ödül için... Aaaa (düşünme payı olarak)... Öncelikle bana hep destek veren eşim, bebeğim sen olmasan bunu nasıl yapardım bilemiyorum (kamera seyirciler arasında oturan bi kadını çekiyor, tabi ki biz tanımıyoruz ), aaa, tabi ki birbirinden harika çocuklarım, Phil, Johnny, David, Amy... Aa... Dizinin tüm ekibine tek tek teşekkür ediyorum, aslında hiçbirinin ismini de bilmiyorum ama... (gülüşmeler, sahne esprisi, prim yapmak, falan filan) Aaa, bana hep inanan aileme (burda parents kelimesini kullanıyor) ve tabi ki Tanrı'ya katkıları için (gülüşmeler)... Çok teşekkür ederim. Teşekkürler... Umarım seneye de bu sahnede olurum! (bağırıyor ki seyirci coşsun. tam bir piç ya) İyi akşamlar herkese... (boştaki elini seyircilere sallayarak sahneyi terk ediyor, hayvanoğlu hayvan, hep önceden belli halbuse, pis rolbaz)

Kazanacağını bile bile yine de heyecanlanan nomine'nin ödül kazandığı açıklanınca sahneye çıktığındaki konuşmasını okudunuz.

Okulların açılmasıyla inanılmaz bir enerjiklik geldi bana bilmiyorum sana da geldi mi sevgili okur. Bi böyle yerimde duramamazlık, böyle sürekli konuşayımcı, espri yapayımcı ruh hali, bi böyle ne bileyim... Hiç böyle şeyler gelmedi mi ya sana allah allah. Peki şuranda bi ağrı yok mu bak böyle bastırınca, bak ya bi baksana.

Neyse neler diycektim.

Koca koca insanlar gözümün önünde bodoslama düştüklerinde, te allaam ya ehehe neyse, kendimi bi tür olgunluk sınavında gibi hissediyorum. Hani böyle gülmemek çok zor ama gülsem çok ayıp olucak gibi. Bi de "kaç yaşına gelmişim artık hala bu tip insani şeylere mi gülüyorum?" tribi var, kendi vicdanımla uğraş dur ondan sonra. Gülemiyorum o yüzden normalde. Hatta son zamanlarda da böyle düşme tökezleme olaylarını bayaa bayaa normal karşılamaya başlamıştım ki, en son olan düşme düşmelerin en güzeli, benim kahkahalarım gülüşlerin en gururlusuydu... Lan ahahahah hala gülüyorum ya aklıma geldikçe haala. Dur biraz gülüp geleyim. Ahahahahaha ahahah aha aha.. Ah. Evet tamam. Geçen gün kadının biri, böyle biraz yaşlı irisi bi kadın, ya  ne yaşlı irisi bildiğin bariz şişmansın sen niye eşşek kadar topuklu giyiyosun, neyse, Kızılay'ın orta yerinde yürüyorum, kadın da önümden önümden yürüyo böyle. Benim kadını ilk fark ettiğimden 2 saniye filan ya oldu ya olmadı, o koskoca heyhülla gibi kadın, hatta bildiğin "gadın", önümde bi düştü böyle KATAPULT! diye, ahahahaha lan, asıl komik kısım kadın düşünce topuklu ayakkabısının ayağından 2 metre ileri fırlamasıydı ama. Yani düşün, kadının koca bedeni bi tarafaa, ayakkabı bi tarafaaa... Ahahahaha. Lan ben buna da gülmiyim mi yaa, buna da gülmiyim mi yaa.

Ama cidden gülmedim.

Yine geçen gün, aynı gün mü emin değilim, iki kız arkamda konuşuyorlar, biri diğerine şöyle yakarıyor: "Onu artık feeys'ten de silicem hayatımdan da silicem, görücek o görücek!" Konuşmanın devamında bu silinecek kişinin erkek olduğu anlaşılıyor ama benim takıldığım nokta, günümüzde birini hayatından silmenin ön koşulunun onu feysbuktan silmek olması. Oha çok acayip ya ne tuhaf.

Tuhafsıyorum.

"Terörü lanetliyoruz" diye açıklama yapmak ne kadar kolaycı bi yaklaşım ya. "Terörü lanetliyoruz!!" - Eee? - "Eesi işte... Lanet olsun terör sana! Lanet gelsin!!!" Ne bileyim hala işimiz böyle lanete filan kalıyor ya, cidden çok üzünç bi durum ya. Antik Mısır'da yaşıyoruz sanki amk ne laneti.

O diil de şu an düşündüm, feysbuk yerine kısaca böyle ağzını candan erçetin gibi yandan yaya yaya "feeys" diyen insanların hepsini toplayıp bir zararlı cemiyet kurabilirim. Kurup çekilicem ama direk, onlar kendi kendilerini bitirirler zaten. "Geçen Onur'u eklemiştim feysten sonra Dilara dedi ki ben dedi senin feysine bişey gönderdim dedi ben de feyse bi baktım ne gö..." ÇAAT!

Gidiyorum, sevgiler.

Daçe.

3 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. Mjora says:

    düşme konusunda , insanlarda aptal bir içgüdüsel durum söz konusu...düşünce illaki bunun gülünecek bir olay olması gerekiyormuş gibi..buna paralel olarak düşen insanın kalkmasının ardından, gülmenin de kesilmesi ilginç bir durum...

    feyste olmayınca,tanınmıyorsun aslında anonymous gibi yaşıyorsun ortalıkta...naber filan denilince gelen ikinci ve üçüncü sorudan birisi face'in niye yok senin,face'i açmayı düşünmüyor musun,face aç yaaa veya yeni tanıştığın biriysen face'in var mı ?
    lanet olası face'in önemi neyse amına koyim.böyle elinin altında oluyor demek ki insanlar...senin naptıgını bileyim de ben rahatlayayım tarzı bi durum var..ondan kaynaklanıyor bence..
    hayatı nette olanlar için feysten silmek bu bakıma silmek anlamına geliyor olabilir ama , cidden ben de bunu çok düşünmedim önemsemiyorum belki daha metaforik anlamlar vardır bunun içinde..kısacası i don't give a fuck...güzel değinmişsin...

    zevgiler...

  2. littleiv says:

    eheoheoeheo yine bir daçe yazısı yine kahkahalar komiklikler. çok güzel çok hoş.

    oscar konuşmasını çok iyi analiz etmişsin bro.

    Terörü lanetliyoruz!!" - Eee? - "Eesi işte... Lanet olsun terör sana! Lanet gelsin!!!"
    ahahahha buna öldüm yaaaa :)

  3. Daçe says:

    @mjora;
    valla senin tespitin de güzel, feysbukun kullanım amacı ve insanların birini ordan silerkenki düşünceleri. teşekkür ediyorum, benden de zevgiler :)

    @littleiv;
    ehehe bro yorumlarını özledim valla eyvallah :)

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)