12 Aralık 2010 Pazar

Daçe Live

6 tane ömer üründül tadında yorum


inşallah okunuyordur yoksa s.çtık demek. en kötü tıklayın, onlar büyür :)

-edit: sağ kenardaki bilimum komiklik için tıklayıp büyütmek gerekiyor-umuş-

6 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. pınar says:

    Fazlaca bombastik degil mi?

    'şat'çı kadının fazlaca etkisi var.

    Düşündüm de, fazlaca bombastik.(bunu Descartes dedi, ben degil)

    =D

  2. Daçe says:

    euheuhe teşekkürler cancaaz descartes da olmasa neyapıcağıdık di mi. :)

  3. rectoa says:

    fazla orijinal, hoş olmuş :)

    bide bi daha böyle bişey yaparsan harfleri biraz daha iricene yaparsan daha rahat okunur derim nacizane.

  4. Daçe says:

    eyvallah öneriyi aldım :)

  5. olmm çok beğendim. pınarka (dekarta) katılıyorum, fazlaca bombastik. of şimdi senden görüp hepimiz bunu yapıcaz ve hiç güzel olmıcak. resmen güzel olmuş. fantastiş az bile.

  6. Daçe says:

    ehuehue teşekkür ettim zinerto, yapmayan böyle olsun (0) :) :P

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)