3 Kasım 2010 Çarşamba

Kırmızı Işıklar

3 tane ömer üründül tadında yorum
Evdeki ses, evdeki ses, bam bam!
☻Hemen de aklına kötü şeyler gelmesin sevgili okur, belki taşınılıyo o evde bam güm diye, olamaz mı.
☻Geçen gün bi nakliye firmasının sloganını gördüm de, hazır bi'şeyleri bi'yerlere bağlayabilicekken sıkıştıriyim şuraya, kocaman harflerle "Düşünün...! Taşının...!" yazıyodu kamyonun üzerinde. O an gerçekten taşınmayı düşündüm biliyo musun.
☻Yeni noktam da bu. Gülen suratlı nokta. Sevdiniz mi? Sevmedim'li yorum alırsam direk değiştiririm, böyle de okursever bi insanım. Biraz sinsi gibi gülüyo gerçi ama. Du'bakalım.
☻Uzun zamanlar sonra yaptığım yeni ankette, ilginç şekilde, ta dönem başında ilk derste söylediği "Yoklama alıyorum ama bu yoklama benim için o kadar önemli diil arkadaşlar..." diyen hocaya herkesin caan-ı gönülden inandığını gördüm sevgili okur. O şıkkı koyarken, dönem ortasında fikrini değiştirip, yoklama etkisini yüzde 5'e, 10'a çeken birtakım hocaları düşünmüştüm halbuse.
Halbuki yerine halbuse diyen insanla ben bir ömür boyu arkadaş olmak isterim. Çünkü halbuse diyen, hatta abartıp da halbusi diyen insan çok saf gibi, böyle, sürekli neşeli ve hayat dolu gibi. Halbuki'yle de isterim ama o bi' yerden sonra satıcak gibi. Böyle, sinsi gibi biraz, nasıl desem... ADAMSENDECİ!! Unutacağımı sandınız di mi. Böyle bi kelime nası unutulur olm.
☻O diil de geçen gün dolmuşta, "Kırmızı ışıklarda inicem..." diyen insana o an ayılar gibi gülücektim ama tuttum kendimi.
☻Yatarken büyük bi özenle kurduğum, böyle adeta çok severek, sevimleyerek kurduğum çalar saatime, sabah adeta şerrefsiz bir puşt gibi, adeta kanına susamış köpek gibi beni uyandırdığında ettiğim küfürlerin haddi hesabı yok. Ayrıca şu an bile o kadar sinirlendim ki, cümlenin nası başlayıp nası bittiğinden de haberim yok. Hişhoş diil. Biraz insanca uyandırır insan. Alıştıra alıştıra uyandırır. Köpek seni. İt.
"Sen, sen... Sağa sola bakma öyle, sana diyorum mavili!!1" falan diye, kalabalığın iç kesimlerine doğru kızan bi müdürümüz vardı lisede. O mavili'nin kim olduğu asla anlaşılamadı ama. Bu da böyle bir anımdır. Ayrıca lisede tam bir hababam sınıfıydık diyemiyorum çünkü tam bir hababam sınıfı falan değildik. Şimdi dağılabiliriz.
☻Dur ya nereye gidiyosun şaka yaptım.
☻Eğer, çok değil sadece 20. yüzyılın başında yaşamış olsaydım, ve biraz böyle futbol menecır 1910 filan diye bi oyun olsaydı, hiç şüphesiz van der Waals gibi bi adamı alır kaleye koyardım. Çünkü eğer van der Waals tam bir "Hollandalı file bekçisi" değilse başka da hiçbişey değil bence. Kaptanlığa kadar yükselir, öylesine bir karizmatik soyad. Pazubantlı bilimadamı.
☻Çok iri insanların toplu taşıma hakları ve boyu 1.60'tan kısa insanların şemsiye kullanma hakları ellerinden alınmalı bence. Çünkü ne çok iri insanla afedersin 1,5 götlük dolmuş koltuğunu paylaşmak isterim, ne de işte diğerini isterim. Bir an üşendim diğerini de uzun uzun yazmaya sonra bi baktım ulan zaten onu yazmasam da onu neden yazmadığımı yazdığımda ondan çok daha da uzun oldu demek ki şimdi onu neden yazmadığımı yazmamış olsam da onun kendisini yazsam ohoo dedim bu hala uzuyo bi el atıver. O da halletti sağolsun.
☻Nerden nereye görüyosun di mi, hayat böyle süpriz yumurta.
☻Şimdi gidiyim de yatiyim ya saat gecenin onikibuçuğu oldu. Sabah jeoloji sınavım var zira. Jeoloji de gerçekten çok sevimli bi ders. Sıradaki şarkı tüm jeolojiye gönül vermişlere gelsin... Yok lan ne şarkısı, ben gidicem diyorum sen haala şarkı markı istiyosun sevgili okur. Zaten büyük ihtimalle bu gece okumayacaksın sen bunu, nerden haberin olucak, ama yine de okursan diye söylüyorum, bütün edit yarına. Reklamı falan da yarın yapıcam zaten sen nerden bulup okuduysan. Âlemsin gerçekten. Böyle Â'yla falan hem de. Behlül kaçar.

*bu arada şu sidebardaki 94 yazan yeri 100 yapalım da bi rahatlıyım artık, komaya girdim oğlum burda aylardır!*


Daçe.

3 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. Fuinur says:

    "Düşünün...! Taşının...!"
    =>
    "Bu soruyu görün!..ve gülün!.."

    bi de ben beyaz tişörtlüydüm sanırım belirtmeden geçemedim.

  2. littleiv says:

    kırmızı ışıklarda inicem çok fenaymış ya la. koptum okurken :)

  3. Daçe says:

    @fuinur;
    hangimiz beyaz tişörtlü değildik ki? gerçi ben değildim mesela.

    @littleiv;
    eheh eyvallah bro, anca cevap yazabiliyorum :)

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)