17 Nisan 2013 Çarşamba

476 - Bu Soğuk Gibi (ama tam da değil gibi) Havaları Napıcaz.

4 tane ömer üründül tadında yorum
An geliyor, tam bir dede oluyorum. İnanır mısın sevgili okur, iş bankasının internet bankacılığını böyle iki yıldır filan kullanamıyorum. Yani bu durumda iş bankasının internet bankacılığını (bundan sonra kendisinden "ibib" diye bahsedilecek) hiç kullanmamış oluyorum. Böyle, periyodik olarak ibib'i kullanma ihtiyacım oluyor. Bir para transferi olacak mesela ya da ne bileyim gizli saklı bişeyler yapacağım tabi her şeyi de burda söyleyecek değilim NASI SÖYLİYİM. Giriş yapmaya çabalıyorum, yok, imkansız, hayatta olmuyor. Müşteri numarası giriyorum, parola giriyorum; olmuyor bu kez kimlik numarası giriyorum; o da olmuyor kart numarası; o da değil güvenlik kodu; ABİ ALTI ÜSTÜ GİRİŞ YAPICAM. Yapamıyorum. İki yıldır bir kez bile giriş yapamadım. Sonra, tabi, azıcık akıllı olduğumdan şifremi değiştireyim diyorum. Onu da değiştirmeye bin tane bilgi istiyor tabi. Giriyorum hepsini sabırla. Şifremi değiştiriyorum çok güzel. Artık mis gibi yeni şifrem var. ŞİMDİ İBİB DÜŞÜNSÜN. Yazıyorum yepisyeni şifremi; noluyor; "yanlış şifre" diyor. AAAABİİİİ. Ben bu kadar zor bi olayın verdiği rezillik hissini en son ortaokulda minderde ters takla atmaya çalışırken yaşamıştım. Valla. Böyle tam taklaya eğiliyorum, kıçımı kaldıramıyorum falan. Ya da kaldırıyorum, bu kez boynum eziliyor, böyle GÜMPS!! diye yanlış tarafa düşüyorum filan. Bunlar güzel anılar değil. Ne diyordum. Evet. İbib'i bugün de kullanamadım. Israrla da müşteri temsilcimle filan görüşmek de istemiyorum. Napıcam müşteri temsilcimi arayıp? "Ya ehiehiehi, inanır mısınız ben iki yılı aşkın süredir sırf kerizliğimden ibibinize giremiyorum. Şu ibibiniz konusunda bana ve benim gibilere bi kolaylık filan yapsanız. Mesela ne bileyim, sadece adımı soyadımı yazarak filan girsem. Olmaz mı? Ehiehiehi. Sizin de işiniz zor tabi." Böyle mi diycem? Sonra telefonun diğer ucunda birtakım ipnece gülüşler filan... BEN BUNLARI HAK EDECEK NE YAPTIM HA?!

Ya bu arada demin düşündüm de... Sanırım ben bu olayı biraz büyütüyorum. İbibsiz de yaşarım gibime geliyo. Sonuçta eskiden ibib mi vardı abi. Ben yine normal yaşlı gibi gideyim atm'ye, düz adam gibi, 4 haneli şifremi gireyim, tık diye bakiyeme bakiyem. (ahahah. of çok kötüydü. ahah. ciddi anlamda özürlerimi bir borç bilirim. valla. şş tamam indir o eli. ind- İNDİROELİ!)

O kadar kötü espri yaptım ki ne anlatacağımı hatırlamıyorum şu an.

O değil de bak şimdi aklıma geldi. Müşteri temsilcisinin tam olayı nedir ya? Hayır isminden beni temsil ediyormuş gibi bi izlenim uyandırıyor da; öyle bi durum varsa bilelim. Sonuçta beni kimin nasıl temsil ettiği çok önemli. Çünkü çok önemli bi insanım. Buradan iş bankasındaki müşteri temsilcime seslenmek istiyorum. GÖZÜM ÜZERİNDE GENCADAM.

İvit.


Bankalarla olan tatsız anılarımı burada sonlandırıp yeni konuya geçicem izninle can okur. Buaradaortaokuldediğimanımlisedeolduiyakşamlar. Umarım okuyamamışsınızdır bu cümleyi. Eheh. Eh. Heh. (gulp!)

Bazı zamanlar oluyor, derste mesela, 8.40 ya da 9.40 gibi sevimsiz bir sabah dersinde, uyuklayan arkadaşlarımı görünce amfinin ortasına geçip MÜSLÜÜÜÜMAN UYUUUMA! diye bağırmak istiyorum. Devamı yok ama. Sadece müslümanın uyumaması için atılan bir slogan. Adeta bir öğüt. Bir hatalarından ders çıkarmışçılık. Bir vay ben yandım eller yanmasıncılık. Yine aynı sloganı alarm sesim olarak da kullanabilirim. Mesela saat tam 8'de MÜSLÜÜÜMAN UYUUUUMA! diye bağıran kalın bir mücahit sesiyle uyanmak enfes olmaz mıydı? Tabii hemen ardından kahvaltıda pilav ve sohbet. Karşılıklı alınan feyizler. Koskoca babama, "Kardeş, tuzu çok ibretlik uzattın Allah razı olsun..." filan diyorum. Beni böyle bi ortamda hayâl et sevgili okur. Nasıl? Edemedin di mi? Keheheh ben de edemedim.

Bugün bölüme Shell'den seminere gelen İskoç petrofizikçiye "Hocam şimdi nasıl oluyor yani siz gerçekten koca koca adamlar, hani utanmadan böyle, yaşınıza başınıza bakmadan, öyle eteklerle filan dolanıyonuz mu, napıyonuz?" diye sordum. İskoç ne dese beğenirsin?

(iskoç hiçbir şey demedi çünkü bu soruyu içimden sordum. üstteki paragrafı da piç gibi ortada bırakıp kaçmayı düşünüyorum şu an. hani blogu mlogu kapatıp gidicem o derece. nasıl bir hikâyenin sonunu hiçbir yere tutturamamazlık. iyakşamlar.)

Şimdi Shell mell yazdık ya kesin sosyal medya sorumluları mı artık her kim ilgileniyosa, gelip bulurlar burayı. Hocam, şu an bu satırları okuyorsanız bişey söyliycem... BENCE BENİ İŞE ALIN. Kutuplardan doyasıya, kıyasıya, hayâsızca, akın akın, despotluğun biçareliğine adeta yapışmış bir kelebek narinliğinde iç gerçekliklerimizi beslemek için oluk oluk petrol çıkarmaya ne dersiniz? BEN BUNA VARIM. Ya siz? (varım şeklinde mail bekliyorum, adresim sağ tarafta bi yerlerde yazıyor. kıpskıps.)

MİKAİL UYUMA / HAVALARA SAHİP ÇIK! Hayır bu nedir ama yani artık ayıp bilader. Hayır noluyor biliyor musun. Sabah uyanıyorum. Lan daha kasımdayız mezuniyete çok var o zamana kadar toparlarım siktir et bugün de gitmeyivereyim derse deyip geri yatıyorum. Kümülatif GPA'm 0.05 bile düşerse gelir seni bulurum miko. Anlıyor musun? SENİ BULURUM.

Son olarak söylemek istediğim bir şey varsa o da iyakşamlar.

Daçe.

[günün sorusu: bu soğuk gibi ama tam da değil gibi havaları napıcaz ya cidden. hayır, tişört giyemiyorsun az geliyor, kazak giyemiyorsun fazla geliyor. ayarsızlık. öptüm.]

4 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. TC_ali_ağaoğlu says:

    Bence bendeki para sendeki "müslüman uyumaaaa" lı çalar saat fikrini birleştirirsek şu best mühendislik bıdı bıdısında 1.oluruz.

    not: peki bu yorum bırakmadan önce çıkan "bir robot olmadığınızı kanıtlayın" kısmı nedir?! bi de okuyamıyorum orda yazanları zaten. yakışmadı !

  2. tolga says:

    kutuplara kurban ol sen !!

  3. littleiv (bloggera giriş yapmamışım) says:

    MÜSLLÜÜÜMAAAN UYUMAAA'lı alarm fikri kısmında bayıldım devamını okuyamadım djahsdjkashd :D

  4. Size seçtiğiniz herhangi bir ülkede iş personel başlatmak için herhangi bir miktar kredi yeteneğine sahiptir, bu nedenle herhangi bir ülkeye seyahat için vize gerekirse, lütfen bu e-postayı İletişim: visaagency040@gmail.com veya bir kredi ihtiyacınız varsa başlamak için nazik şirket İletişime kadar personel Bu e-posta: finance_institute2015@outlook.com

    Firmamız Bu feryat bilgilere uzmanlaştı.
    (1) denizaşırı seyahat için vize veriyoruz.
    (2) onlar personel başlatmak için tek bir işletme için% 2 faiz oranıyla kredi vermek.
    (3) kara mallarını sigorta.
    (4) ev mallarını sigorta.
    (5) oluşturmak ve bireysel aylık taksit ödeyerek ucuz miktarda çıkar.

    Eğer ev veya aylık taksit ödeyerek herhangi bir emlak satın almak istiyorsanız, firmamız herhangi bir sorun olmadan seçtiğiniz herhangi bir süre ve seçtiğiniz herhangi bir ülkedeki bir tane almak için yeteneğine sahiptir.

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)