15 Ağustos 2012 Çarşamba

'Dur Dünya'

3 tane ömer üründül tadında yorum
Ne kadar bir süre bilmiyorum ama bir süre buralarda hiç kimse olmayacak.


"Bir yanım düşünüyordu bir yanım donukken
Bir baktım, yok oldum gittim; yer başımın üstünde
Sonra sesizleşti birdenbire saniyeler,
Bir kaç adım sarhoşluk, çaresizliğe bahaneler..."

3 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. ebruhu. says:

    İkinci bir "Aynen Devam" yazısını bekliyor olacağım ben. Biz Da Poet'le buradayız. İçimiz buruk.

  2. Adsız says:

    Sevgili Daçe,

    Nerdesin sen allahisen yea.Çok özlettin kendini.Yazılarını özledik daçe,seni özledik.Kalk gel artık vefasız.

    Sanırım bi sıkıntın var, olabilidiğince çabuk problemlerini halletmen için dua edeceğim sana.Ama sen bu okurları özletme artık.Adamsendeciliğinde bu kadarı yani.Cık cık cık.

  3. Size seçtiğiniz herhangi bir ülkede iş personel başlatmak için herhangi bir miktar kredi yeteneğine sahiptir, bu nedenle herhangi bir ülkeye seyahat için vize gerekirse, lütfen bu e-postayı İletişim: visaagency040@gmail.com veya bir kredi ihtiyacınız varsa başlamak için nazik şirket İletişime kadar personel Bu e-posta: finance_institute2015@outlook.com

    Firmamız Bu feryat bilgilere uzmanlaştı.
    (1) denizaşırı seyahat için vize veriyoruz.
    (2) onlar personel başlatmak için tek bir işletme için% 2 faiz oranıyla kredi vermek.
    (3) kara mallarını sigorta.
    (4) ev mallarını sigorta.
    (5) oluşturmak ve bireysel aylık taksit ödeyerek ucuz miktarda çıkar.

    Eğer ev veya aylık taksit ödeyerek herhangi bir emlak satın almak istiyorsanız, firmamız herhangi bir sorun olmadan seçtiğiniz herhangi bir süre ve seçtiğiniz herhangi bir ülkedeki bir tane almak için yeteneğine sahiptir.

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)